۱۷ مهر ۱۴۰۱، ۱۳:۳۱

عنابستانی در تذکر شفاهی:

«فراجا» با آشوب‌کنندگان برخورد قاطع کند

«فراجا» با آشوب‌کنندگان برخورد قاطع کند

نماینده مردم سبزوار در مجلس گفت: مجموعه انتظامی با تحریک کنندگان، آشوب کنندگان و جهت دهندگان با شدت برخورد کرده و به همان میزان با بچه‌های عزیزمان مهربان باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر عنابستانی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۷ مهر ماه) مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، گفت: از نیروهای غیور انتظامی می‌خواهم که با مردم و بچه‌های خودمان که گاهی ناآگاهی کرده و احساساتی می‌شوند، مهربان باشند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مجموعه انتظامی با تحریک کنندگان، آشوب کنندگان و جهت دهندگان با شدت برخورد کرده و به همان میزان با بچه‌های عزیزمان مهربان باشند و اجازه ندهند این انقطاع نسلی و شکافی که دشمنان می‌خواهند ایجاد شود، رخ دهد.

وی تاکید کرد: دولت به فوریت لایحه‌ای برای ساماندهی و مجوز اعتراضات به مجلس ارائه دهد تا مشخص شود نظام برای شنیدن اعتراضات اراده قوی دارد. اغتشاشات محکوم بوده، اما اعتراضات روی چشم نظام جا دارد و قطعاً شنیده می‌شود.

عنابستانی در ادامه گفت: رئیس جمهور هر چه سریع‌تر وضعیت وزارت کار را تعیین تکلیف کرده و برای آن سرپرست مشخص کند. همچنین یک وزیر پیشنهادی را برای این وزارتخانه به مجلس معرفی کند.

کد خبر 5605313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • سردار IR ۰۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
      0 0
      من با اغتشاشگر مخالفم ولی تو یکی بوووق مفت نزن وقتی تو گوش سرباز همین نیروی انتظامی میزنی و اقتدار پلیس و به سخره میگیری دیگه دم از برخورد قاطع نزن بووووووووق