۱۷ مهر ۱۴۰۱، ۱۸:۰۹

معاون اول قوه قضاییه خبر داد؛

آزادی تمامی دانشجویان بازداشتی دانشگاه شریف در روز گذشته

آزادی تمامی دانشجویان بازداشتی دانشگاه شریف در روز گذشته

معاون اول قوه قضائیه از آزادی تمامی دانشجویان بازداشتی دانشگاه شریف در روز گذشته خبر داد و گفت: دستور داده شد افرادی که اغفال شدند، سریعاً آزاد شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین مصدق با بیان اینکه قوه قضائیه در دوره تحول و تعالی به‌طور منسجم برای رسیدن به قوه قضائیه در تراز انقلاب برنامه‌ریزی کرده است، گفت: قوه قضائیه باید مظهر شجاعت و تأمین آسایش مردم باشد. امروز به صورت قاطع اعلام می‌کنم که قوه قضائیه با برنامه در حال حرکت است و آمادگی دارد که در محافل علمی برنامه‌های خود را ارائه دهد و نخبگان، اساتید دانشگاه و حوزه و هر کسی که حرفی برای گفتن دارد، نقد کنند و ما نیز از آن‌ها متشکر خواهیم بود.

معاون اول قوه قضائیه در خصوص نحوه رسیدگی به پرونده‌های اغتشاشات و آشوبگران نیز خاطرنشان کرد: چه از طریق دادستان کل کشور و چه از طریق رئیس محترم قوه قضائیه به دادگستری‌های سراسر کشور دستور داده شد تا با سرعت به پرونده‌های مربوط به این حوزه رسیدگی شود و افرادی که اغفال شدند، سریعاً آزاد شوند.

وی اظهار کرد: به عنوان نمونه روز گذشته دانشجویانی که از دانشگاه شریف دستگیر شده بودند، همگی آزاد شدند و هیچ دانشجویی از دانشگاه شریف نداریم که آزاد نشده باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مصدق عنوان کرد: آن تعداد افرادی که به طور مسلحانه امنیت جامعه را بر هم زدند و بانک و اموال مردم را آتش زدند با قید فوریت پرونده آن‌ها در دادسراها رسیدگی خواهد شد تا با صدور کیفرخواست پرونده به دادگاه برود و دادگاه نیز به طور فوق‌ العاده وقت رسیدگی تعیین کند تا تکلیف این افراد نیز مشخص شود.

کد خبر 5605567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha