۱۹ مهر ۱۴۰۱، ۱۱:۳۰

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه گلستان:

وحدت لازمه رشد و تعالی جامعه است

وحدت لازمه رشد و تعالی جامعه است

بندرترکمن- مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه گلستان گفت: ما باید وحدت را در جامعه ایجاد کنیم چون وحدت باعث رشد و تعالی و پیشرفت جامعه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالعلی ایمانی پیش از ظهر سه شنبه در مراسم گرامیداشت هفته وحدت در سپاه شهرستان بندرترکمن اظهار کرد: اولین منادی وحدت، پیامبر اسلام (ص) بود و اولین خدمتی که پیامبر به جامعه اسلامی کرد همین وحدت و یکپارچگی و برادری بین مردم جامعه اسلامی است.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه گلستان با بیان اینکه وحدت باعث اخوت و برادری می‌شود، افزود: وحدت نعمت بزرگی بوده که مکتب انسان ساز اسلام و قرآن آن را برای ما به ارمغان آورده است.

ایمانی بیان کرد: بعد از انقلاب اسلامی امام راحل، منادی وحدت بود.

وی گفت: اختلاف در جامعه اسلامی به نفع آنهایی است که نه به شیعه اعتقاد دارند و نه به اهل سنت و برای آنها نه شیعه مهم است و نه اهل سنت بلکه آنها به دنبال منافع خود در کشورهای اسلامی هستند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه گلستان اضافه کرد: آنها از طریق ایجاد اختلاف در جامعه اسلامی بهتر و راحت تر به اهداف خود خواهند رسید لذا ما باید وحدت را در جامعه ایجاد کنیم چون وحدت باعث رشد و تعالی و پیشرفت جامعه خواهد شد.

کد خبر 5606684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha