گروه های مقاومت نابلس:

ملت فلسطین زمین را زیر پای صهیونیست ها به آتش بکشند+ویدئو

ملت فلسطین زمین را زیر پای صهیونیست ها به آتش بکشند+ویدئو

کمیته هماهنگ سازی گروه های مقاومت در نابلس از همه مردم فلسطین خواست مقاومت را در همه مناطق تماس با رژیم صهیونیستی تشدید کنند و زمین را زیر پای صهیونیست ها به آتش بکشند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه خبری قدس، کمیته هماهنگ سازی گروه‌های مقاومت در نابلس با صدور بیانیه‌ای تشدید مقاومت در تمام مناطق تماس با رژیم صهیونیستی را خواستار شد.

در بیانیه کمیته هماهنگ سازی گروه‌های مقاومت در نابلس واقع در کرانه باختری آمده است: از ملت فلسطین می‌خواهیم مقاومت و درگیری علیه نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست را در همه محورها و مناطق تماس تشدید و تقویت کنند و زمین را زیر پای صهیونیست‌ها به آتش بکشند.

این فراخوان گروه‌های مقاومت در حالی صادر می‌شود که ساکنان دو شهرک «العیزریه» و «ابودیس» در قدس اشغالی برای ابراز همبستگی با اردوگاه «شعفاط» که برای پنجمین روز متوالی در محاصره رژیم صهیونیستی به سر می‌برد، اعتصاب عمومی اعلام کردند.

خیابان‌ها و مراکز تجاری شهرک «الطور» در قدس اشغالی هم برای اعلام حمایت از اردوگاه شعفاط و شهرک «عنتا»، تعطیل شدند.

در خبری دیگر و به گفته منابع فلسطینی، نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز با یورش به مسجد الاقصی نگهبانان فلسطینی این مسجد را مورد ضرب و شتم قرار داده و شماری از آنها را بازداشت کردند. همچنین صبح امروز حدود ۲۰۰ شهرک نشینان با حمایت نظامیان اشغالگر به صحن‌های مسجد الاقصی یورش بردند.

همچنین رزمندگان مقاومت بامداد امروز به سوی نظامیان صهیونیست در گذرگاه شعفاط تیراندازی کردند.

کد خبر 5607318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نسیم IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      0 0
      انشاالله به زودی روزی برسه که چیزی از این رژیم جعلی در فلسطین باقی نماند