۲۳ مهر ۱۴۰۱، ۱۸:۰۸

امام جمعه اردبیل:

افتضاح رسانه‌های غرب مردم اردبیل را حیرت‌زده کرده است

افتضاح رسانه‌های غرب مردم اردبیل را حیرت‌زده کرده است

اردبیل- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: افتضاح رسانه‌های غرب در کشته‌سازی روزهای اخیر در اردبیل مردم استان را حیرت‌زده کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید حسن عاملی عصر شنبه در جمع خبرنگاران، خطاب به مردم استان اردبیل در کشته‌سازی‌های اخیر رسانه‌های غرب اظهار کرد: شایسته است مردم استان و کشور بصیرت و هوشیاری خود را در مقابل این حرکت‌های نابخردانه غربی‌ها حفظ کرده و اجازه ندهند تا سوژه تبلیغاتی جدید به دست دشمنان بیفتد.

وی تصریح کرد: در یک کشته‌سازی دروغین و شایعات منتشر شده کذب، بی‌پایه و اساس از دیروز رسانه‌های غرب سعی می‌کنند تا کشته شدن یک دختر اردبیلی را به عنوان حرکت تحریک‌آمیز علم کنند در حالی که چنین حادثه‌ای در اردبیل رخ نداده و وقوع آن از پایه و بن و اساس دروغ محض است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: مردم ما باید در مقابل چنین حرکت‌های مزبوحانه دشمن، راه و تابلوی مسیر را به خوبی بشناسند و با بصیرت عمل کرده و اجازه ندهند تا از احساسات و عواطف فرزندان آنها سوءاستفاده شود.

آیت‌الله عاملی تلاش گسترده و سهمگین دشمن را در ایجاد جنگ روانی و روحی بسیار وحشتناک یادآور شد و افزود: در حالی که نظام غرب خود مبدأ ترور و سرکوب جریان‌های آزادیخواهی است، امروز برای ملت ایران خط و نشان می‌کشند و حاکمان دست‌نشانده منطقه‌ای آنها نیز به هر وسیله و ابزاری مجهز شدند تا بمباران تبلیغاتی به راه بیندازند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در همین کشور عربستان در یک روز با شمشیر سر ۸۰ نفر را بریده‌اند در حالی که چنین کشورهایی به خاطر قتل موهوم غوغا به راه انداخته و به دنبال تزلزل باورها و اعتقادات ملت در نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

آیت‌الله عاملی کشته شدن خبرنگاران و چهره‌های برجسته سیاسی را به عناوین مختلف در کشورهای منطقه و به راه انداختن حمام خون در کشورهای آزادیخواه را یادآور شد و اضافه کرد: همه این اقدامات نشان از رسوایی نظام غرب و بی‌پایه و اساس بودن شعارهای دروغین آنها است که امروز برای ملت ایران اشک تمساح می‌ریزند در حالی که هزاران انسان بیگناه را در این کشور کشته‌اند.

امام جمعه اردبیل بیان کرد: مکر و حیله آنها برای ملت ایران روشن است و خانواده‌های مسلمان و آزاده ایرانی هیچ وقت حرکت‌های شوم نظام استبدادی و استکباری را فراموش نخواهند کرد و قطعاً در میدان بازی آنها فریب نخواهند خورد.

کد خبر 5609527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
      0 0
      سلام لطفا بورس را دریابید همین