۲۴ مهر ۱۴۰۱، ۹:۵۳

حسین رضازاده:

زجر کشیده وزنه‌برداری هستم/ هدف اصلی ما بازیهای آسیایی است

زجر کشیده وزنه‌برداری هستم/ هدف اصلی ما بازیهای آسیایی است

رئیس پیشین فدراسیون وزنه‌برداری و یکی از قهرمانان اسبق جهان و المپیک معتقد است این ورزش به عنوان یک رشته رکوردی نیاز به اردوهای متعدد و تمرینات بلند مدت دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین رضازاده در حاشیه مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا در بحرین گفت: ما زجر کشیده این رشته هستیم هم به عنوان ورزشکار و چند سالی هم رئیس فدراسیون و الان هم به عنوان مشاور عالی رئیس فدراسیون و عضو کمیته فنی اینجا در کنار بچه‌ها هستیم. بچه‌ها زحمت زیادی کشیدند و در اردوهای مختلف بودند و تا به امروز در بانوان توانستیم مدال کسب کنیم آن هم سه مدال طلا.

وی ادامه داد: در تیم مردان تعدادی از بچه‌ها اصلاً در اردوها نبودند و اخیراً به اردو اضافه شدند. در حال حاضر مسابقات دسته ۱۰۹ و فوق سنگین باقی مانده که ملی پوشان صد درصد وزنه‌های خوبی خواهند زد و مدال خواهند گرفت. در بخش بانوان هم مربیان زیر نظر کوروش باقری آموزش می‌بینند و فدراسیون باید در بحث آموزش مربیان بانوان هم ورود کند. باید برای برگزاری کلاس‌های داوری و مربیگری به فدراسیون جهانی درخواست بدهیم. باید از بدنه جوانان به بزرگسالان اضافه شوند و تیم ملی برای مسابقات پیش رو آماده شود.

رضازاده افزود: مهمترین هدف فدراسیون این است که برای بانوان و آقایان برنامه ریزی خوبی انجام شود تا در بازی‌های آسیایی مدال بگیرند. وزنه برداری رشته‌ای مدال آور است و باید با کمک کمیته ملی المپیک و جذب اسپانسر، برای بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی سال آینده در نروژ که انتخابی المپیک است، آماده شویم.

عضو کمیته فنی فدراسیون وزنه‌برداری در پایان گفت: تیم جدیدی که به فدراسیون آمده در این چند ماه کارهای خوبی انجام داده است. تیم بانوان را جمع و جور کرده و اردوهای خوبی برگزار شده است. وزنه برداری یک رشته رکوردی است و افراد باید رد طول سال حداقل ۸ تا ۹ ماه در اردو زیر نظر مربیان باشند.

کد خبر 5609712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha