۲۵ مهر ۱۴۰۱، ۱۱:۵۲

عضو جدید شورای شهر شیراز:

شورای شهر شیراز بستری برای وحدت و همگرایی است

شورای شهر شیراز بستری برای وحدت و همگرایی است

شیراز - عضو جدید شورای شهر شیراز گفت: شورا بستری برای وحدت، همگرایی و همکاری نیروهای انقلابی فراهم کند تا زمینه رضایت‌مندی مردم و اعتماد بیش از پیش آنان به نظام فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی کیانی رحیمی در اولین نطق پیش از دستور خود در شورای شهر شیراز، گفت: این دوره انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا که با تکیه بر گفتمان انقلابی آغاز گردیده، کسی برای قدرت نباید مسابقه دهد؛ بلکه تمام ماهیت قدرت، فقط برای خدمت صادقانه است.

وی در ادامه افزود: این شورا، شورای انقلابی است و از بابت این انقلابی بودن مورد تأیید مردم قرار گرفت که انتظار است اعضای شوراهای اسلامی، بستری برای وحدت، همگرایی و همکاری نیروهای انقلابی فراهم نمایند تا زمینه رضایت‌مندی مردم و اعتماد بیش از پیش آنان به نظام مقدس اسلامی فراهم گردد.

عضو جدید شورای شهر شیراز از آحاد جامعه، مردم شریف شهر مقدس شیراز، علما و روحانیون معزز، اصحاب رسانه، نخبگان و جریانات سیاسی عاجزانه در خواست کرد ضمن ارشادات مشفقانه خود و با توجه به متن و پرهیز از حواشی، فضایی آرام برای خدمت رسانی بهتر خادمان خود در شورا و شهرداری فراهم نمایند.

کیانی در ادامه با بیان اینکه بی‌شک تنوع در دیدگاه‌های اعضای شورا نشان از اختلاف در مبنا و انشقاق نیست، افزود: این تنوع دیدگاهی، تفاوت درشیوه‌ها و نشان از پویایی و سرزندگی شوراست که خروجی آن باعث اخذ تصمیمات بهتر در مسیر خدمت رسانی به مردم نجیب شهرمان خواهد شد.

کد خبر 5610762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha