۲۵ مهر ۱۴۰۱، ۱۲:۲۵

حفر ۱۰ حلقه چاه برای رفع کمبود آب شرب شهر خرم‌آباد

حفر ۱۰ حلقه چاه برای رفع کمبود آب شرب شهر خرم‌آباد

خرم‌آباد- تا آذر ماه امسال ۱۰ حلقه چاه برای رفع کمبود آب شرب شهر خرم‌آباد حفر و تجهیز می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا کرموند مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان امروز دوشنبه در جلسه بررسی وضعیت آبدهی چاه‌ها و چشمه‌های شهر خرم آباد و سایر منابع تأمین آب شرب لرستان اظهار داشت: احداث دو باب مخزن پنج هزار متر مکعبی در شهر خرم آباد به اتمام رسیده است.

وی عنوان کرد: همچنین عملیات اجرایی یک باب مخزن پنج هزار متر مکعبی در شهر خرم آباد شروع شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: یکی دیگر از مشکلات ما هدر رفت آب از شبکه فرسوده آب شهری است، البته طی چند سال گذشته با اصلاح خطوط انتقال آب شهر خرم آباد در حدود ۱۸۰ الی ۲۰۰ لیتر آب به منابع اضافه شده است.

کرموند اضافه کرد: در تابستانی که پشت سر گذاشتیم با بازسازی چاه‌ها، نشت یابی و رفع نشت یابی شبکه انتقال آب، هوشمند سازی شبکه آب در حدود ۶۰ لیتر بر ثانیه در هدر رفت آب صرفه جویی شده است.

وی گفت: زمانی شهر خرم آباد با چشمه و سراب‌های متنوع معروف بوده است ولی امروز باید فقط به دنبال آب پایدار باشیم.

علیرضا طباطبایی مدیر دفتر نظارت بر بهبود و روش‌های بهره برداری آب شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور نیز در این جلسه پس از جمع آوری آمار و اطلاعات منابع آبی استان لرستان و قول همکاری برای دریافت اعتبار مورد نیاز گفت: ما باید برای دریافت اعتبار لازم و به موقع، آمار و اطلاعات دقیق و صحیحی را از منابع آبی استان به سازمان برنامه ریزی ارائه دهیم.

لازم به ذکر است که در راستای رفع کمبود قسمتی از آب شرب شهر خرم آباد مقرر شد که تا پایان آذر ماه سال جاری شرکت آب و فاضلاب لرستان نسبت به حفر و تجهیز ۱۰ حلقه چاه آب در نقاط مختلف شهر اقدام کند.

کد خبر 5610800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha