۲۶ مهر ۱۴۰۱، ۱۶:۳۶

مدیرکل منابع‌طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری:

۴۲۲۴ هکتار زمین ملی برای توسعه‌ طرح‌های توسعه‌ای استان تخصیص یافت

۴۲۲۴ هکتار زمین ملی برای توسعه‌ طرح‌های توسعه‌ای استان تخصیص یافت

شهرکرد- مدیرکل منابع‌طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۴ هزار و ۲۲۴ هکتار زمین ملی در این استان برای اجرای طرح‌های مختلف تخصیص داده شد.

اصغر احمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: این زمین‌های ملی برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای و سرمایه‌گذاری چهارمحال و بختیاری در بخش‌های خدمات، صنعت، کشاورزی، مسکن، منابع‌طبیعی و آبخیزداری به واجدان شرایط واگذار شده است.

وی افزود: از این سطح یک‌هزار و ۱۲۰ هکتار زمین ملی برای تأمین زمین طرح‌های نهضت ملی مسکن و اجرای طرح هادی ۵ روستا با هدف حمایت از تولید و عرضه مسکن تخصیص پیدا کرد.

احمدی تصریح کرد: همچنین ۲ هزار و ۷۰۰ هکتار برای توسعه منابع‌طبیعی، جنگل‌کاری اقتصادی، افزایش سطح بوستان‌های جنگلی روستایی، مدیریت و بهره‌برداری اقتصادی از مرتع‌ها و جنگل‌های چهارمحال و بختیاری به مردم، دهیاری‌ها، مرتع‌داران روستایی و عشایری استان واگذار شده است.

وی یادآور شد: در این مدت ۳۵ هکتار زمین ملی به‌منظور توسعه فعالیت‌های دامی و کشاورزی، ۹ هکتار زمین در راستای اجرای طرح‌های خدمات و توسعه عمرانی و ۳۶۰ هکتار برای حوزه صنعت چهارمحال و بختیاری اختصاص پیدا کرد.

کد خبر 5611663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha