۲۷ مهر ۱۴۰۱، ۹:۲۹

امینی در موافقت با وزیر پیشنهادی کار:

«مرتضوی» اصلاحات اساسی در وزارت کار ایجاد می‌کند

«مرتضوی» اصلاحات اساسی در وزارت کار ایجاد می‌کند

نماینده مردم هشترود در مجلس گفت: صولت مرتضوی فردی با روحیه جهادی و انقلابی بوده و کار آزموده و با تجربه است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حمزه امینی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۲۷ مهرماه) مجلس شورای اسلامی در موافقت با صلاحیت و برنامه‌های وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: از رئیس جمهور تشکر می‌کنیم که شخصیتی لایق و کاردان را برای تصدی این وزارتخانه عریض و طویل به مجلس معرفی کرد.

وی بیان کرد: تنوع و گستردگی کار این وزارتخانه بر هیچ فردی پوشیده نیست و می‌طلبد فردی کارآزموده، با تجربه و آشنا با حوزه‌های گوناگون در رأس این وزارتخانه قرار گیرد.

نماینده مردم هشترود در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سید صولت مرتضوی از نظر تدین، تعهد، روحیه جهادی و انقلابی، پاکدستی، ساده زیستی و مردم داری سابقه بسیار خوبی دارد. وی روستازاده‌ای است که در دوران دفاع مقدس از تمامیت ارضی کشور دفاع کرده است.

وی افزود: مرتضوی با درد و رنج مردم محروم جامعه آشنا است و انگیزه کافی برای کاهش آلام طبقات آسیب پذیر جامعه را دارد. وی سلسله مراتب مدیریتی را طی کرده و همواره در سمت‌های مختلف توفیق داشته است.

امینی تصریح کرد: مرتضوی در هر منصب و مسئولیتی که بوده، تجربه و مهارت جدیدی را برای افزایش صلاحیت خود در نظر گرفته است. از جمله ویژگی‌های مورد نیاز برای مدیران آن است که روحیه تحول گرایی داشته باشند که پیشینه مرتضوی حاکی از آن است که وی تلاش کرده تا وضع موجود را به وضع مطلوب برساند.

نماینده مردم هشترود در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیشتر به یک مدیر نیاز دارد تا فردی که صرفاً تخصص داشته باشد که مرتضوی فردی مدیر است و قول داده اصلاحات واقعی و اساسی در این وزارتخانه ایجاد کند که امیدواریم با مدیریت خوب و شایسته مرتضوی در این وزارتخانه، این وعده‌ها به واقعیت تبدیل شود.

امینی بیان کرد: تقاضای بنده از مرتضوی آن است که در صورت کسب رأی اعتماد از مجلس به فکر حاشیه نشینان و رفع فقر و بیکاری باشد. علاوه بر این ما ۲۲ صندوق بازنشستگی داریم که فقط دو صندوق بازنشستگی قانون دارد و ۲۰ صندوق فاقد قانون است. تقاضای بنده از مرتضوی آن است که در صورت کسب رأی اعتماد، وضعیت صندوق‌های بازنشستگی را سر و سامان دهد تا این صندوق‌ها بر اساس قانون مدیریت شود.

کد خبر 5612230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حسين IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
      0 0
      چرا هيچكس نمي گويد كه تخصص ايشان چيست و اين همه صغري و كبري بافتن كارآزمودگي ايشان چيست و در چه حوزه اي بوده است ؟ در نظام ما خصوصاً در كابينه دولت سيزدهم تخصص جايگاهي ندارد فقط كافيست ولايي باشد ، در نماز جمعه مشاركت فعال داشته باشد ، فاسد نباشد ، اصولگرا باشد ، اينها را اگر داشته باشد قطعاً كرسي