بنی گانتز: تمایلی به مشارکت در جنگ اوکراین نداریم

بنی گانتز: تمایلی به مشارکت در جنگ اوکراین نداریم

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت: با وجود اینکه در پرونده اوکراین از غرب حمایت می کنیم ولی تمایلی به مشارکت در جنگ نداریم و به کی یف سلاح نخواهیم فروخت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی شامگاه سه‌شنبه گفت: تل آویو در پرونده اوکراین در کنار غرب می‌ایستد ولی ما به اوکراین سلاح نخواهیم فروخت.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در مصاحبه با یک شبکه رادیویی ادامه داد: ما به اوکراین سلاح نفروخته و فقط به آنها کمک‌های پزشکی و بشردوستانه ارائه کردیم. ما از آوارگان و مجروحان اوکراینی میزبانی و مراقبت کردیم ولی باید روشن باشد که ما به کی یف سلاح نخواهیم فروخت.

گانتز تصریح کرد: ما با وجود ارائه کمک‌های بشردوستانه به اوکراین، تمایلی به مشارکت در جنگ نداشته‌ایم.

اظهارات وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ساعاتی پس از آن بیان شد که وزیر خارجه اوکراین اعلام کرد که کی یف از اسرائیل درخواست کمک نظامی خواهد کرد.

این اظهارات گانتز همچنین یک روز پس از آن بیان می‌شود که «دیمیتری مدودف» نایب رئیس شورای امنیت روسیه اعلام کرد که تجهیز اوکراین با تسلیحات اسرائیلی، روابط مسکو با تل آویو را از بین خواهد برد. مدودف افزود به نظر می‌رسد که اسرائیل در حال آماده شدن برای تأمین سلاح برای رژیم کی یف است، اقدامی که او آن را «بسیار بی پروا» توصیف کرد.

گفتنی است که چند روز پیش، رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که یک شرکت صنایع امنیتی وابسته به این رژیم، سامانه‌های ضد پهپادی را به ارتش اوکراین فروخته است که قادر به رهگیری پهپادهای رزمی است.

کد خبر 5612479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نسیم IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
      0 0
      بله این گفت همه هم باور کردن اونم از زبان یک صهیونیستی شما روآبی سلاح نمیدی بلکه مثل زمانی که در جنگ ارمنستان آذربایجان با دخالت به وسیله ترکیه زیر آبی سلاح فرستادید به دست آذربایجان بین جنگ اوکراین و روسیه هم خوب زیرآبی می‌فرستید راهشو خوب هم پیدا می کنید برای فتنه گری حمایت از غربی ها در آسیا