۲۸ مهر ۱۴۰۱، ۹:۲۶

امام جمعه شهرکرد:

افکار نو نظام جمهوری اسلامی درمیان بشریت باعث اضمحلال دشمن می‌شود

افکار نو نظام جمهوری اسلامی درمیان بشریت باعث اضمحلال دشمن می‌شود

شهرکرد_ نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: افکار نو نظام جمهوری اسلامی ایران در میان بشریت باعث اضمحلال دشمن خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام شامگاه چهارشنبه در شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: امروزه پایه‌های نظام جمهوری اسلامی مستحکم و پایگاه ولایت قوی است.

وی با اشاره به پیشرفت‌های علمی، فناوری‌ها و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی افزود: ایران همچنان در حال رشد و تعالی بوده و دشمن در حال عقب‌گرد است و از این وضعیت هراس دارد.

نکونام به ناتوانی دشمن برای مشاهده پیوند عمیق جمهوریت و ولایت و مقاومت قوی در منطقه اشاره و تصریح کرد: کارآیی و توانایی اسلام برای اداره بشریت، امروز وارد عرصه جهانی شده است.

وی یادآور شد: دشمن تمامی راه‌ها مانند اعمال تحریم‌های ظالمانه، سنگ‌اندازی‌های اقتصادی، ایجاد مشکلات سیاسی و دیپلماسی، القای اسلام‌هراسی، اختلاف‌افکنی درونی میان اقوام و مذاهب و انواع جنگ نرم را امتحان کرده اما نتیجه‌ای کسب نکرده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: به‌همین منظور آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی، صدا و سیما، حوزه‌های علمیه، ستاد برگزاری نماز جمعه و فعالان مساجد موظفند در این زمینه مسئولیت خود را به‌موقع انجام دهند.

نکونام اظهار داشت: در این راستا افزایش هم‌افزایی و همراهی برای پیش‌بُرد امور در دستور کار همگان قرار گیرد تا دشمن نتواند برای ربودن افکار و ذهن‌های جوانان و نوجوانان تلاش کند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز چهارمحال و بختیاری نیز گفت: نظارت جدی برای نحوه فعالیت و ساعات کار کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌های سطح شهر مورد توجه باشد.

عبدالرضا علی‌محمدی نافچی بیان کرد: اصناف و اداره اماکن عمومی نیروی انتظامی بر روند این موضوع نظارت داشته باشند.

وی افزود: شکایت‌هایی از تجمع افراد در پیاده‌روها در محل قرار گرفتن کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌ها گزارش شده است.

علی‌محمدی تصریح کرد: به‌همین منظور شهرداری شهرکرد محلی را شناسایی و پس از غرفه‌بندی در اختیار کسبه قرار دهد تا از تجمع‌ها جلوگیری شود.

کد خبر 5613002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha