۲۸ مهر ۱۴۰۱، ۱۵:۰۸

پروژه بزرگراه کرمانشاه به کامیاران به بهره برداری رسید

پروژه بزرگراه کرمانشاه به کامیاران به بهره برداری رسید

کرمانشاه- پروژه بزرگراه کرمانشاه به کامیاران به بهره برداری رسید و ۹ کیلومتر باقیمانده از این محور کلیدی به صورت کامل دوبانده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین قطعه از بزرگراه دوبانده کرمانشاه به کامیاران با پیگیری ویژه استاندار کرمانشاه تکمیل شد و با دستور بهمن امیری مقدم این محور مهم از روز گذشته زیر بار ترافیک رفت.

استاندار کرمانشاه پیش از این وعده داده بود که بزرگراه کرمانشاه به کامیاران را در کمترین زمان ممکن تکمیل می‌کند و در اختیار شهروندان قرار می‌دهد.

با عملی شدن این وعده ۹ کیلومتر باقیمانده از محور کلیدی کرمانشاه به کامیاران به صورت کامل دوبانده شد تا این مسیر پرخطر و پرحادثه به جاده‌ای ایمن تبدیل شود و ۶ کیلومتر از این بزرگراه هم نوروز ۱۴۰۱ به بهره برداری رسیده بود.

استاندار کرمانشاه بلافاصله پس از پایان عملیات عمرانی دستور داد که این محور به روی خودروها بازگشایی شود و بهره برداری از آن به برگزاری مراسم افتتاح موکول نشود.

محور سه راهی قزانچی-کامیاران در گذشته به عنوان یکی از حادثه خیزترین محورهای استان کرمانشاه مطرح و به دلیل ازدحام بالا شاهد تصادفات و حوادث زیادی بود.

با تکمیل این مسیر عملاً قطعه پایانی بزرگراه «میاندوآب-کرمانشاه» تکمیل می‌شود که افتتاح آن نقش مهمی در کاهش تصادفات این محور خواهد داشت.

کد خبر 5613321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • پیام IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
      0 0
      خدا قوت و خسته نباشید. ایشالا با کلانشهر شدن شهرمان و اخذ بودجه ویژه کلانشهر بودن شاهد پیشرفتهای عمرانی بیشتری باشیم. خسته نباشید آقای استاندار دلسوز و مردمی