۳۰ مهر ۱۴۰۱، ۲۱:۳۵

معاون اداره کل ورزش و جوانان گلستان:

گلستان میزبان دوره تربیت مربی حدیث زندگی می‌شود

گلستان میزبان دوره تربیت مربی حدیث زندگی می‌شود

گرگان- معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گلستان گفت: گلستان میزبان دوره تربیت مربی حدیث زندگی می‌شود تا نیازهای تربیت مربی استان براساس معیارهای اسلامی و ایرانی را تامین کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حامد ملاحسنی شامگاه شنبه در جلسه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اظهارکرد: فعالیت‌های ما در حوزه حمایت از طرح‌های جمعیتی روی ریل قرار گرفته و بسیاری از قوانین تسهیل ازدواج جوانان که در سطح ملی معطل مانده را در استان پیگیری و اجرا کرده‌ایم.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گلستان گفت: دو طرح برگزاری جشن ازدواج در مکان دولتی و پیگیری سامانه ازدواج به ماموریت‌های ستادی اداره کل ورزش و جوانان استان اضافه شده است.

ملاحسنی اضافه کرد: تا امروز ۱۲ سمن و نهاد مردمی ازدواج در استان گلستان شناسایی شده‌اند و پیش بینی می‌شود تا ۱۵ روز آینده بانک اطلاعات خوبی برای ایجاد سمن در استان داشته باشیم.

وی بر ایجاد مراکز تخصصی مشاوره ازدواج در شهرستان‌ها تاکید کرد و افزود: بزرگترین چالش برای توسعه مراکز مشاوره ازدواج نداشتن مکان مناسب است، چنانچه فرمانداران مکان مناسب فراهم کنند، نیروهای کارآزموده و تحصیل کرده به میزان کافی در استان وجود دارد.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گلستان بیان کرد: اداره ورزش و جوانان گلستان میزبان دوره تربیت مربی حدیث زندگی می‌شود تا نیاز استان به تامین اساتید و مربیان حوزه ازدواج بر پایه استانداردهای ایران و اسلامی هم را فراهم کند.

ملاحسنی توضیح داد: اداره ورزش و جوانان استان با برگزاری کلاس‌های آموزش ۱۳۰ ساعته مربیان دوره را آموزش می‌دهد.

وی از کانون‌های واسطه‌گری ازدواج به عنوان یکی از راه‌های تسهیل ازدواج در کشور نام برد و افزود: کانون‌های واسطه‌گری ازدواج با نظارت سازمان تبلیغات انجام می‌شود و اداره ورزش و جوانان وظیفه صدور مجوز را بر عهده دارد ولی تا امروز در استان گلستان موفق به تاسیس کانون واسطه‌گری نشده‌ایم.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گلستان گفت: گلستان میزبان دوره تربیت مربی حدیث زندگی می‌شود تا نیازهای تربیت مربی استان براساس معیارهای اسلامی و ایرانی را تامین کند.

وی گفت: پیش از استان گلستان، استان فارس میزبان و پایلوت برگزاری این دوره بوده و ما از تجربیات این استان در برگزاری هرچه بهتر دوره بهره خواهیم گرفت.

کد خبر 5614742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha