۲ آبان ۱۴۰۱، ۲۰:۱۴

رئیس کل دادگستری گلستان:

تعامل بین قوه ای برطرف کننده مشکلات است

تعامل بین قوه ای برطرف کننده مشکلات است

گرگان- رئیس کل دادگستری گلستان با اشاره به حل مشکلات پتروشیمی استان و موج های آبی گنبدکاووس، گفت: رفع مشکلات پروژه های گلستان نیازمند تعامل بین قوه ای است.

به گزارش خبرنگار مهر، حیدر آسیابی عصر دوشنبه در کارگروه ارتقاء سطح همکاری بیشتر قوا با حضور مسئولان قضایی و نمایندگان استان، اظهارکرد: تجربه موفق تعامل دادگستری استان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در حل چالش ۱۶ ساله پتروشیمی و پرونده کثیرالشاکی موج‌های آبی گنبدکاووس گواه این بوده که همکاری در رفع مشکلات کارگشا است.

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: امروز هلدینگ خلیج فارس که بزرگترین هلدینگ در زمینه پتروشیمی بوده عهده دار اجرای این طرح شده و پس از طی تشریفات قانونی به زودی کار خود را آغاز می‌کند.

وی ادامه داد: در حوزه حقوق عامه و ستاد اقتصاد مقاومتی و پرونده‌های کثیرالشاکی نیازمند همکاری نمایندگان هستیم تا با انعکاس معضلات و موانع حوزه‌های انتخابیه خودشان به ما کمک کنند تا با استفاده از اختیارات قانونی، موانع موجود را برطرف کنیم.

امان قلیچ شادمهر، دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان هم گفت: اقدامات دادگستری استان در پیگیری حقوق عامه مانند راه اندازی مرکز آنژیوگرافی گنبدکاووس، سرعت بخشیدن به حل مشکل شاکیان پرونده موج‌های آبی، به سرانجام رساندن پتروشیمی گلستان و رفع موانع تولید، قابل تقدیر است.

محمود اسپانلو، دادستان مرکز گلستان هم در این جلسه از نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی خواست: ظرفیت‌های ملی را برای تکمیل و راه اندازی اردوگاه علی آبادکتول پای بی اروند.

اسپانلو به موضوع تغییر کاربری‌ها و ساخت و سازهای غیرمجاز در روستای زیارت گرگان هم اشاره کرد و گفت: هر چند با تلاش‌ها و اقدامات قضایی امروز ساخت و ساز غیرمجاز در این منطقه متوقف شده است اما همه این اقدامات تا زمانی که برای رونق گردشگری و ایجاد زیرساخت‌های این بخش اقدامی نشود، کوتاه مدت و مقطعی است.

وی افزود: نمایندگان مجلس باید با استفاده از ظرفیت‌هایی که دارند، برای رفع موانع توسعه گردشگری در زیارت کمک کنند.

کد خبر 5616254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha