۳ آبان ۱۴۰۱، ۱۵:۱۶

آغاز سیزدهمین جشنواره تئاتر بسیج مازندران در تنکابن

آغاز سیزدهمین جشنواره تئاتر بسیج مازندران در تنکابن

تنکابن- سیزدهمین دوره جشنواره تئاتر بسیج مازندران با حضور ۱۰ گروه نمایشی از مناطق مختلف استان در تنکابن آغاز به کار کرد.

عباس روجایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تنکابن در حاشیه رونمایی از تندیس سیزدهمین جشنواره تئاتر بسیج هنرمندان مازندران در تنکابن در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شهرستان تنکابن برای نخستین بار میزبان جشنواره بزرگ تئاتر بسیج هنرمندان در مازندران است..

وی برپایی این جشنواره را در ارتقای سطح فرهنگ هنر تئاتر و پویایی امری مهم برشمرد.

حمیدرضا هراسانی مسئول بسیج هنرمندان مازندران نیز در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه ۱۰ اثر نمایشی به مدت سه روز در این جشنواره به روی صحنه می‌روند، افزود: این آثار شامل پنج اثر صحنه‌ای و پنج اثر محیطی و میدانی و خیابانی هستند.

وی گفت: در این جشنواره یک تندیس بنام شهید مدافع حرم محرمعلی مرادخانی به نفرات برتر اهدا می‌شود.

هراسانی با بیان اینکه مضامین این آثار شامل معضلات اجتماعی، در زمینه‌های طلاق و اعتیاد است، خاطر نشان کرد: از این ۱۰ اثر، چهار اثر برتر به سطوح ملی معرفی می‌شوند.

مسئول بسیج هنرمندان استان اضافه کرد: پس از انتشار فراخوان این جشنواره در خردادماه ۷۸ اثر به دبیرخانه ارسال و از این تعداد ۴۵ اثر واجد شرایط شناخته شدند و در نهایت ۲۳ اثر به مرحله بازبینی راه یافتند که از این ۲۳ اثر ۱۰ نمایش به مرحله اجرا آمدند.

این جشنواره به مدت سه روز در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی پارک مادر ادامه دارد.

کد خبر 5616857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha