۳ آبان ۱۴۰۱، ۱۹:۰۸

رئیس هیئت کشتی پهلوانی استان سمنان:

ساخت ۹ زورخانه استاندارد در استان سمنان/کمبود زورخانه نداریم

ساخت ۹ زورخانه استاندارد در استان سمنان/کمبود زورخانه نداریم

سمنان- رئیس هیئت کشتی پهلوانی استان سمنان با بیان اینکه طی یک سال گذشته ۹ زورخانه استاندارد در استان ساخته شده است، گفت: خوشبختانه کمبودی به لحاظ وجود سالن‌های زورخانه وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسن سبزواری عصر سه‌شنبه در نشست مجمع عمومی هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی با حضور رئیس این فدراسیون به میزبانی در سالن همایش‌های اداره کل ورزش و جوانان سمنان ضمن بیان اینکه طی یک سال گذشته ۹ زورخانه استاندارد در استان سمنان ساخته شده است، ابراز داشت: خوشبختانه استان سمنان به لحاظ وجود زورخانه و همچنین ورزشکاران فعال این رشته در جایگاه خوبی قرار دارد.

وی با بیان اینکه به‌جرئت می‌توان گفت نیاز استان سمنان به وجود سالن‌های زورخانه در سطح استان سمنان به صورت کامل رفع شده است، گفت: کمبودی از این نظر در استان سمنان وجود ندارد و ورزشکاران به راحتی می‌توانند در این رشته فعالیت کنند.

رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان سمنان با بیان اینکه به لحاظ میزبانی نیز تلاش شد تا استان بتواند رقابت‌های کشوری را برگزار و تماشاگران را به این رشته علاقه مند کند، ابراز داشت: سال گذشته لیگ برتر ورزش‌های زورخانه‌ای کشور در استان برگزار و دو مدال طلا و دو نقره نصیب ورزشکاران این خطه شد.

سبزواری با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی های صورت گرفته نیمی از تقویم کاری سال جاری این هیئت به انجام رسیده است، تصریح کرد: برگزاری مسابقات، برنامه‌های استعدادیابی و میزبانی از سایر استان‌ها همچنان در دستور کار هیئت قرار دارد.

وی با بیان اینکه از ۱۵۳ میلیون تومان تخصیص یافته اداره کل، فدراسیون و شهرداری شاهرود ۴۰ درصد به هیئت شهرستان‌ها پرداخت و بخشی نیز برای تجهیزات و غیره مصرف شده است، افزود: ۴۴ میلیون تومان باقی مانده به اعتبار امسال انتقال پیدا کرد.

کد خبر 5617020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha