هویت خاخام به هلاکت رسیده در عملیات کریات اربع اعلام شد

هویت خاخام به هلاکت رسیده در عملیات کریات اربع اعلام شد

منابع صهیونیستی هویت خاخام به هلاکت رسیده در عملیات کریات اربع که شامگاه گذشته از سوی یک جوان فلسطینی در الخلیل انجام شد را اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه شهاب نیوز، منابع صهیونیستی هویت خاخام به هلاکت رسیده در عملیات کریات اربع که شامگاه گذشته از سوی یک جوان فلسطینی در الخلیل انجام شد را اعلام کردند.

بنابراین گزارش، خاخام رونان حنانیا در این عملیات که از سوی کامل الجعبری از اعضای گردان‌های قسام انجام شد، به هلاکت رسیده است.

پیش از این منابع فلسطینی اعلام کرده بودند که صهیونیست به هلاکت رسیده در عملیات کریات اربع، یکی از شخصیت‌های افراطی ساکن این منطقه بود که همه فلسطینی‌ها او را می‌شناخته اند.

در تحولی دیگر، کانال ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی جزئیاتی جدید از عملیات کریات اربع منتشر و اعلام کرد که تیراندازی مجری این عملیات ۱۰ دقیقه به درازا کشید و در این مدت حتی یک نفر از نیروهای ارتش و یا پلیس رژیم صهیونیستی وارد منطقه درگیری نشدند.

گفتنی است شامگاه گذشته کامل الجعبری مجری عملیات تیراندازی در کریات اربع، توانست یک شهرک نشین را به هلاکت برساند و چندین نفر دیگر را نیز زخمی کند. وی در جریان این عملیات نیز به شهادت رسید.

کد خبر 5620367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • عباس قبادی IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
      1 0
      روه کثیفش تا ابد در عذاب و اتش
    • محمود IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
      2 0
      صورتحساب‌های آشوب‌های ایران به نوبت دارد برای حامیان آنها ارسال می گردد.زمان بزن درو سالها است که تمام شده.ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد
    • ابو مهدی RO ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
      1 0
      به امید روزی که خبر مرگ تمامی صهیونیستی های کودک کش رو بشنویم، انشاالله نابودی اسرائیل و آل‌سعود وآمریکای جنایتکار، ما ملت امام حسینیم