۱۰ آبان ۱۴۰۱، ۸:۱۳

رئیس هیئت مدیره چادرملو:

اردکان باید الگوی مدیران شایسته در ایران شود

اردکان باید الگوی مدیران شایسته در ایران شود

یزد- رئیس هیئت مدیره شرکت معدنی صنعتی چادرملو گفت: اردکان باید با برگزاری دوره های آموزشی مدیریت حکمرانی شایسته و عملکرد موثر و سنجیده مدیران به الگوی مدیران شایسته کشور تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود صالحی صبح سه شنبه در نشست شورای اداری شهرستان اردکان در دانشگاه این شهر اظهار داشت: زمانی که امام راحل در سال ۱۳۴۲ موضوع تشکیل حکومت اسلامی را در دنیا مطرح کردند، تنها دو نوع حکومت شرقی و غربی بر دنیا حکمرانی می کرد.

وی عنوان کرد: تشکیل حکومتی بر مبنای تعالیم بلند اسلام که کاملترین دین و مبتنی بر آرای مردم است، نوع جدیدی از حکومت بود که باعث از بین رفتن نظام سلطه و دیکتاتوری در دنیا شد.

صلاحی اظهار داشت: این نظام که برای تحقق آن قرن‌ها تلاش شده و حاصل زحمات همه انبیا و اولیا است با از خودگذشتگی و شهادت بسیاری از مردم حفظ شده و امروز ما حافظان و وارثان آن هستیم.

وی با بیان اینکه مسئولیت در نظام اسلامی پست و مقام نیست بلکه جایگاه خدمت است و مسئولان شأنی به جز خدمت رسانی به مردم ندارند، یادآور شد: امروز حزب الهی ترین مدیر و مسئول کسی است که عملکردش بیشترین رضایتمندی را برای مردم به دنبال داشته باشد.

صلاحی با اشاره به اینکه امروز هم همه برخوردها بر سر تمدن اسلامی است، اظهار داشت: هم اکنون تمام مشکلات ناشی از نداشتن شایسته سالاری مدیریتی است.

رئیس هیئت مدیره چادرملو گفت: با انتخاب مدیرانی که در همه بخش های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به حکمرانی شایسته رسیده اند می توان بزرگترین معضلات و مشکلات را حل کرد.

او اردکان را یکی از شهرهای با سابقه در تمدن و تدین اعلام کرد و گفت: ظرفیت قومیتی اردکانی ها با برگزاری دوره های آموزشی خلاقیت و حکمرانی شایسته بالاتر خواهد رفت.

صلاحی از تمام مدیران صنایع اردکان درخواست کرد که به کمک مردم شریف این شهرستان بیایند.

کد خبر 5621656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha