۱۱ آبان ۱۴۰۱، ۱۰:۵۶

دادستان کرمان:

تعدادی از عوامل اصلی اغتشاشات در کرمان دستگیر شدند

تعدادی از عوامل اصلی اغتشاشات در کرمان دستگیر شدند

کرمان - دادستان کرمان از دستگیری تعدادی از عوامل اصلی اغتشاشات خبر داد و گفت:تعدادی از این افراد دستگیر شده جزء عوامل اصلی و تحریک کننده بودند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی بخشی در جمع نمازگزاران مسجد ۱۴ معصوم (ع) با تاکید بر این مطلب که خانواده‌ها باید مراقب فرزندان خود بوده و احساسات و شور جوانی آن‌ها را با تحلیل صحیح اوضاع جامعه مدیریت نمایند، تصریح کرد: بسیاری از دستگیر شدگان حوادث اخیر از جوانانی بوده‌اند که فریب لیدرهای اصلی اغتشاشات اخیر را خورده‌اند و از اقدامات خود پشیمان هستند که بر مبنای تأکیدات ریاست قوه قضائیه با اخذ تعهد و کفالت‌های متناسب، آزاد شده‌اند.

وی گفت: تعدادی از این افراد دستگیر شده جز عوامل اصلی و تحریک کننده بودند که با سو استفاده از فضای موجود قصد برهم زدن امنیت و آرامش مردم را داشته‌اند.

مدعی العموم در استان کرمان با اشاره به این مطلب که پرونده‌های مربوط به لیدرهای اصلی اغتشاشات در دست رسیدگی قرار دارد، عنوان کرد: دستگاه قضائی با عاملان بر هم زدن امنیت عمومی جامعه با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

بخشی افزود: انتظار می‌رود که مردم با هوشیاری و آگاهی خود زمینه‌های هرگونه سو استفاده معاندین و اراذل و اوباش را از بین برده و در صورت مشاهده هرگونه تجمع و اقدامات غیرقانونی افراد قانون شکن، مراتب را به نهادهای انتظامی و امنیتی اطلاع دهند.

کد خبر 5622699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha