۱۳ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۰۱

استاد حوزه و دانشگاه‌های اردبیل:

آمریکا با تنفس مصنوعی درصدد احیای اغتشاشات است

آمریکا با تنفس مصنوعی درصدد احیای اغتشاشات است

اردبیل- استاد حوزه و دانشگاه‌های اردبیل گفت: آمریکا با تنفس مصنوعی تلاش می‌کند تا فضای رسانه‌ای و مسموم ایجاد شده در کشور را زنده نگه داشته و به نوعی اغتشاشات را احیا کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسین نوری پیش از ظهر جمعه در جریان راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در اردبیل اظهار کرد: اغتشاشگران در روزهای گذشته با اعمال ننگین و شرم‌آور خود چهره داعش و دیگر گروه‌های تروریستی را سیاه کردند و هر روز سعی می‌کنند به بهانه‌های مختلف به امنیت و اقتدار این کشور لطمه و صدمه وارد کنند.

وی حرکت پشت پرده این اغتشاشات را مربوط به تبلیغات سوء و منفی رسانه‌های بیگانه توصیف کرد و گفت: متأسفانه عده‌ای نیز در داخل با بیان مسائل حاشیه‌ای سعی می‌کنند تا به این موضوع دامن بزنند و از شرایط جوی به وجود آمده برای رسیدن به مقاصد خود استفاده کنند.

استاد حوزه و دانشگاه‌های اردبیل تصریح کرد: اغتشاشگران و آشوبگران فریب‌خورده داخلی که از این رسانه‌ها تغذیه می‌شوند، قطعاً راه به جایی نخواهند برد و همواره در رسیدن به مقاصد شوم خود ناکام خواهند ماند.

حجت‌الاسلام نوری حضور آگاهانه مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان را مشت محکم بر دهان یاوه‌سرایان و فتنه‌گران اخیر توصیف کرد و افزود: مردم ایران به ویژه جوانان و نوجوانان در این راهپیمایی نشان دادند که پایه‌های ارزشی و معنوی جمهوری اسلامی ایران مستحکم و مقاوم است.

وی با انتقاد از مسئولان، مدیران و نمایندگان مجلس در سکوت اختیار کردن در برابر حوادث اخیر خاطرنشان کرد: لال شدن آنها زمینه شعله‌ور شدن برخی از فتنه‌ها و دسیسه‌ها را مهیا کرده در حالی که انتظار می‌رود این مسئولان و کارگزاران با اظهارنظرهای سنجیده و منطقی خود جلوی هرگونه حرف و حدیث نامربوط و موضع‌گیری‌های نسنجیده را بگیرند.

این استاد حوزه و دانشگاه‌های اردبیل خاطرنشان کرد: قطعاً یوم‌الله ۱۳ آبان و راهپیمایی با شکوه آن با حضور اقشار مختلف مردم خط بطلانی بر همه اندیشه‌های فتنه‌گری غرب و اجیرشدگان داخلی آنها خواهد بود و دشمن نمی‌تواند در این مسیر به مقاصد شوم خود دست پیدا کند.

کد خبر 5623999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha