۱۴ آبان ۱۴۰۱، ۱۳:۲۵

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری:

دمای هوای چهارمحال و بختیاری کاهش می‌یابد

دمای هوای چهارمحال و بختیاری کاهش می‌یابد

شهرکرد- مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: پس از بارندگی‌های اخیر، دمای هوای این استان به‌خصوص در شهرکرد تا اواسط هفته جاری کاهش پیدا می‌کند.

مهران چراغ‌پور در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: تا روز دوشنبه هفته جاری دمای هوای مناطق مختلف چهارمحال و بختیاری به‌ویژه در شهرکرد با کاهش مواجه می‌شود.

وی افزود: براساس بررسی آخرین داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان چهارمحال و بختیاری تا دوشنبه هفته جاری به‌نسبت آرام همراه با وزش باد و مه رقیق صبح‌گاهی خواهد بود.

چراغ‌پور تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته کوهرنگ با دمای هوای صفر درجه سانتیگراد به‌عنوان خنک‌ترین و لردگان و اردل با ۱۳ درجه سانتیگراد به‌عنوان گرم‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری ثبت شدند.

وی یادآور شد: در سامانه بارشی اخیر میزان بارش‌ها در ایستگاه چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ ۱۰۵.۲ میلیمتر، در ایستگاه شهرکرد ۳۸.۴ میلیمتر، در بروجن ۲۷.۹ میلیمتر، در لردگان ۷۸.۴ میلیمتر، در اردل ۵۱ میلیمتر، در فارسان ۳۵.۳ میلیمتر، در سامان ۳۰.۸ میلیمتر، در بن ۵۰ میلیمتر، در شلمزار مرکز شهرستان کیار ۵۰.۶ میلیمتر، در فرخ‌شهر شهرستان شهرکرد ۳۹.۴ میلیمتر، در ایلبگی شهرستان سامان ۳۰.۲ میلیمتر در مالخلیفه شهرستان لردگان ۷۸.۲ میلیمتر، در بلداجی شهرستان بروجن ۴۳.۶ میلیمتر، در خانمیرزا ۷۵ میلیمتر و در دزک شهرستان کیار ۴۹ میلیمتر ثبت شد.

کد خبر 5624911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha