۱۴ آبان ۱۴۰۱، ۱۷:۵۰

کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در مانه و سملقان/ ۵ نفر دستگیر شدند

کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در مانه و سملقان/ ۵ نفر دستگیر شدند

بجنورد- فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان از کشف ۶ کیلو گرم مواد مخدر سنتی و دستگیری ۵ نفر قاچاقچی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد مهران فر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی به هویت مشخص از عشایر قره میدان آشخانه اقدام به خرید و فروش مواد مخدر سنتی و انتقال به یکی از روستاهای اطراف می‌کند، مراتب در دستور کار مأموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان ادامه داد: در این راستا تعداد سه اکیپ متشکل از پلیس مبارزه با مواد مخدر مانه و سملقان، پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان گرمه و پاسگاه رباط قره بیل طی هماهنگی قضائی به محل عزیمت کردند.

وی بیان داشت: در بازرسی از محل مورد نظر مقدار ۶ کیلوگرم تریاک و تعداد ۲۵ برگ دلار صد دلاری مشکوک به جعلی بودن کشف، متهمان دستگیر و به مقر انتظامی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان با اشاره به این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: رسالت پلیس در برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی و هنجارشکنان خواهد بود که در این راستا انتظار ما از شهروندان همکاری‌های همه جانبه با پلیس در ایجاد امنیتی پایدار است.

کد خبر 5625192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha