۱۵ آبان ۱۴۰۱، ۱۵:۰۷

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید:

بالندگی و تعالی کشور در گرو ایستادگی و مقاومت است

 بالندگی و تعالی کشور در گرو ایستادگی و مقاومت است

ساری- نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران بالندگی، رشد و تعالی کشور را مستلزم مقاومت و ایستادگی دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یوسفعلی شکری ظهر یکشنبه در یادواره ۴۰۰ شهید روحانی و طلبه مازندران با اشاره به دشمنی شیطان اظهار داشت: شیطان تلاش می‌کند انسان را از راه به درکند و به سمت آرزوهای باطل سوق دهد.

وی به اغتشاشات اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: دشمن با تمام قوا برای ضربه زدن به نظام اسلامی به میدان آمد درحالی ملت با جانفشانی آماده دفاع از ارزش‌ها هستند.

وی با اظهار این که دشمن از پیشرفت‌های روزافزون نظام اسلامی عصبانی است و با دسیسه‌های سازمان یافته تلاش دارد موفقیت و دستاوردهای انقلاب اسلامی را کم ارزش جلوه دهد، گفت: حضرت امام راحل هویت انقلاب اسلامی است و آمریکا را شیطان بزرگ معرفی کردند.

حجت الاسلام شکری با بیان این که دشمن در دین و دنیا با ما می جنگد، گفت: دنبال آن است که جای دوست و دشمن و جای فهم را با خیال پردازی و دروغ پردازی عوض کنیم.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور یادآور شد: دشمن می‌خواهد ما را بترساند و اگر در دهکده بزرگ جهانی به رهبری حق و باطل کمترین تمایل به جبهه باطل انسان را از حیض انتفاع خارج می‌کند.

وی هدف دشمنان را از توهین و کشتن این است که ما را بترساند، ادامه داد: با تلاش و جانفشانی‌های صورت گرفته توانستیم جنگ احزاب وداعش را سرنگون کنیم و این نشان می‌دهد که ترسی از مرگ نداریم.

کد خبر 5625867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha