۱۶ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۴۷

تاریخی:

حل مسائل آموزشی تنها با رویکرد نوآورانه امکانپذیر است

حل مسائل آموزشی تنها با رویکرد نوآورانه امکانپذیر است

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: موضوعات تعلیم و تربیت از راه‌های سنتی در سال‌های قبل چندان مؤثر نبوده و ما باید بتوانیم مسائل کلان آموزشی را با نگاهی نوآورانه به پیش ببریم.

به گزارش خبرنگار مهر حسین تاریخی دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در جمع خبرنگاران گفت: حل مسائل تعلیم و تربیت باید با نگاهی نوآورانه باشد. حل موضوعات آموزشی و تربیتی از راه‌های سنتی در سال‌های قبل چندان مؤثر نبوده است و ما باید بتوانیم موضوعات تعلیم و تربیت را با نگاهی نوآورانه به پیش ببریم.

وی با بیان اینکه باید تصمیم گیری های ما مبتنی بر اقدامات نوآورانه باشد؛ گفت: شرکت‌های دانش بنیان باید رغبت کنند گره گشا باشند. باید اقدامات خود را در حیطه مسائل اساسی نظام آموزشی کشور به پیش ببرند.

صفرعلی یازرلو مدیرکل دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه دستیابی به عدالت آموزشی تنها با نوآوری و استفاده از فناوری‌های روز امکانپذیر است؛ گفت: یکی از جلوه‌های مردمی سازی آموزش و پرورش رونق گرفتن شرکت‌های دانش بنیان در حوزه نظام آموزشی است و همان گونه که مقام معظم رهبری اشاره کردند همه ما باید به رشد نظام آموزشی و برخورداری همه دانش آموزان سراسر کشور کمک کنیم.

وی با بیان اینکه نباید جزیره‌ای در نظام آموزشی عمل کنیم؛ گفت: نیاز ما در نظام آموزشی مسائل کیفی است و نه کمی. باید تولید محتوا برای استفاده برابر همه دانش آموزان سراسر کشور صورت بگیرد.

کد خبر 5626519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha