۱۸ آبان ۱۴۰۱، ۱۳:۵۷

معاون استاندار چهارمحال و بختیاری:

زمینه رفع مشکل ۱۱ واحد تولیدی در چهارمحال و بختیاری فراهم شد

زمینه رفع مشکل ۱۱ واحد تولیدی در چهارمحال و بختیاری فراهم شد

شهرکرد- سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: زمینه‌های رفع مشکل ۱۱ واحد تولیدی صنعتی در این استان فراهم شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدکاظم منزوی صبح چهارشنبه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری بیان کرد: بخشودگی جریمه‌های بیمه‌ای، تمدید تسهیلات بانکی، برگشت زمین‌های تصرف شده برخی واحدهای تولیدی صنعتی و جریمه‌های امور مالیاتی از مهم‌ترین مشکلات این واحدها در استان به‌شمار می‌رود.

وی افزود: رفع مشکلات واحدهای تولیدی صنعتی با هدف احیای کارخانه‌های راکد، استفاده ۱۰۰ درصدی از توان تولیدی کارخانه‌ها، حفظ اشتغال موجود و تلاش برای ایجاد اشتغال‌های جدید به‌منظور کاهش نرخ بیکاری و تحقق رونق اقتصادی از مهم‌ترین برنامه‌های دولت سیزدهم به‌شمار می‌رود.

منزوی تصریح کرد: به‌همین منظور رفع مشکلات واحدهای تولیدی صنعتی چهارمحال و بختیاری از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان استان در حمایت از تولیدکنندگان است.

وی یادآور شد: در این راستا اجرای تمامی مصوبات مرتبط با ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری ضروری و الزامی است و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی مرتبط در استان باید به این مهم توجه کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری نیز گفت: در ۲ ماه گذشته سامانه جذب سرمایه‌گذار در بخش‌های تولیدی صنعتی با مشکل مواجه و قطع شده است.

سجاد رستمی تأکید کرد: در این راستا تا زمان رفع مشکل و راه‌اندازی دوباره سامانه الکترونیک، درخواست سرمایه‌گذاران در چهارمحال و بختیاری به‌صورت فیزیکی و حضوری دریافت و بررسی می‌شود.

وی اظهار داشت: در سال‌جاری برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی صنعتی چهارمحال و بختیاری ۱۵۰ مصوبه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تصویب شده است.

کد خبر 5628105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha