۲۰ آبان ۱۴۰۱، ۱۹:۲۴

دروغی دیگر از رسانه‌های ضد انقلاب؛

موج‌سواری روی شکستگی سر یک دختر/ دادستان: حادثه در دست بررسی است

موج‌سواری روی شکستگی سر یک دختر/ دادستان: حادثه در دست بررسی است

رشت- دادستان مرکز گیلان خبر تیرخوردن یک دختر در رشت را تکذیب کرد و گفت: بازپرس ویژه برای پیگیری وضعیت جسمی این خانم در بیمارستان حاضر شده و این حادثه در دست بررسی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مهدی فلاح میری با تکذیب خبر تیر خوردن یک دختر در رشت اظهارکرد: شب گذشته در یکی از میادین نزدیک به شهرداری رشت چند نفر تجمع کردند که این امر موجب مزاحمت برای شهروندان شده بود.

وی افزود: مأموران برای حفظ نظم عمومی و آرامش مردم سعی در متفرق کردن آنها داشتند که در این حین یک خانم زمین خورده و سرش مصدوم شده و به بیمارستان منتقل می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان همچنین ادامه داد: در بیمارستان اقدامات درمانی لازم انجام شده و در حال حاضر حال وی خوب است و هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی افزود: امروز بازپرس ویژه برای پیگیری وضعیت جسمی این خانم به بیمارستان رفته و این حادثه در دست بررسی است.

کد خبر 5629780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
      14 3
      همین شماها هواپیمای اوکراینی هم تکذیب کردین پهپاد اوکراینم تکذیب کردین اخرش شما دروغ گفتین هر موقع تکذیب کردین صددرصد واقعیت داشته پس دختره رو هم سرشو شکستین
      • IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
        0 0
        هواپیمای اوکراینی را مسئولان فرودگاه انکار کردند قوه قضاییه که مقصر نبود دوم اینکه در یک جنگ الکترونیکی یا جاسوسی ایران شکست خورد که هواپیمای اوکراینی مورد هدف یا سقوط قرار گرفت در ساعات اولیه در شوک این حمله بودند و