۲۲ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۴۲

سلیمی در صحن مجلس:

نامه جعلی منتسب به مجلس عمق دروغگویی دشمن را نمایان کرد

نامه جعلی منتسب به مجلس عمق دروغگویی دشمن را نمایان کرد

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: نامه جعلی پخش شده از طرف دشمنان منتسب به مجلس شورای اسلامی، عمق دروغگویی دشمن را نمایان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علیرضا سلیمی در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه ۲۲ آبان) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، اظهار داشت: نامه جعلی پخش شده از طرف دشمنان منتسب به مجلس شورای اسلامی عمق دروغگویی دشمن را نمایان کرد.

وی متذکر شد: طی ۴۵ روز گذشته حدود ۴۰ هزار دروغ در رسانه‌های معاند مطرح شده است و کشته سازی و اعدام سازی کردند.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دستیابی به فناوری جدید موشکی در کشورمان، گفت: این مسئله نشانگر این است که ما فارغ از حاشیه سازی ها به دنبال پیشرفت هستیم.

وی با تاکید بر اینکه عده‌ای تصور نکنند می‌توانند بین دولت و مجلس اختلاف ایجاد کنند، بیان کرد: دولت و مجلس شورای اسلامی به دنبال حل مشکلات مردم هستند، البته ناگفته نماند که مجلس از اقدامات نظارتی خود کوتاه نمی‌آید.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت باید هر چه زودتر مصوبات سفرهای استانی را اجرا کند. امیدوارم دولت وام اشتغال را جدی تر بگیرد چرا که اقدامات دولت در این زمینه کافی نیست و باید به طور جدی‌تر این مساله را مدنظر داشته باشد.

سلیمی گفت: قیمت خودرو پر کشیده و مسئولان ذی ربط باید این وضعیت را مدیریت کنند. همچنین افزایش عمومی قیمت‌ها مردم را نگران کرده است که باید مسئولان فکری برای کنترل قیمت‌ها کنند.

کد خبر 5630913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha