۲۳ آبان ۱۴۰۱، ۲۰:۰۰

تحقق قول نماینده اعزامی رهبر انقلاب به سیستان و بلوچستان؛

۳۸ نفر از بازداشتی‌های حوادث اخیر سیستان و بلوچستان آزاد شدند

۳۸ نفر از بازداشتی‌های حوادث اخیر سیستان و بلوچستان آزاد شدند

زاهدان- با تحقق قول رئیس هیئت اعزامی از سوی رهبر معظم انقلاب به سیستان و بلوچستان، تعدادی از بازداشتی‌های حوادث اخیر این استان آزاد شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، دقایقی پیش تعداد ۳۸ نفر از افراد بازداشت شده در جریان اغتشاشات اخیر استان سیستان و بلوچستان به ویژه شهر زاهدان مورد عفو قرار گرفته و آزاد شدند.

خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد که طی روزهای آینده نیز نزدیک به ۴۰ نفر دیگر از زندانی‌های حوادث اخیر مورد عفو قرار گرفته و آزاد خواهند شد.

بنابراین گزارش، حجت‌الاسلام محمدجواد حاج‌علی‌اکبری صبح امروز در همایش «تحکیم وحدت و همدلی» که با حضور جمعی از علما، بزرگان، ریش‌سفیدان، سران طوایف شیعه و سنی، نخبگان و مدیران استان سیستان و بلوچستان برگزار شد، گفته بود: کسانی که در این قضایا خطاهای کمی داشتند و در بازداشت هستند به‌زودی با محبت رهبری آزاد خواهند شد که این موضوع عصر امروز محقق شد و ۳۸ نفر تاکنون از بازداشت شدگان هفته‌های اخیر آزاد شدند.

نماینده اعزامی مقام معظم رهبری به سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در خصوص قضایای اخیر تدابیری اتخاذ شده که بند بند مصوبات آن در حال اجراست و تدابیر مکمل در خصوص قصورها و ترک فعل‌های احتمالی هم اتخاذ خواهد شد.

کد خبر 5632199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha