۲۴ آبان ۱۴۰۱، ۹:۰۳

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران:

تسهیلات ازدواج و جوانی جمعیت به ۱۱ هزار زوج مازندرانی پرداخت شد

تسهیلات ازدواج و جوانی جمعیت به ۱۱ هزار زوج مازندرانی پرداخت شد

ساری- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران از پرداخت هزار و ۴۹۰ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج به ۱۰ هزار و ۸۰۰ زوج استان در راستای اجرای طرح جوانی جمعیت خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله سلگی صبح سه شنبه در جلسه هم اندیشی با سمن‌های مازندران افزود: این تسهیلات در اختیار ۱۰ هزار و ۸۰۰ زوج مازندرانی قرار گرفت و در اجرای سیاست جوانی جمعیت در این مدت ۳۲۷ میلیارد تومان تسهیلات برای فرزند آوری به زوج‌های مازندرانی پرداخت شد.

وی با اشاره به نقش ممتاز سمن‌ها در مقابله با سیاه نمایی‌های دشمنان علیه کشورمان افزود: دشمنان در صدد هستند با سیاه نمایی و القای وجود بن بست در کشور اذهان مردم بویژه جوانان ما را گروگان بگیرند.

وی با تجلیل از نقش شایسته سمن‌ها در گره گشایی از مشکلات کشور یادآور شد: سمن‌ها در حوزه‌های تخصصی با گره گشایی از مشکلات و انتقال تجربیات به مسئولان، دولت را در تحقق پروژه نشاط اجتماعی یاری می‌رسانند.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در مازندران فعالان سمن‌ها را عناصری فرهیخته، ایثارگر و دارای فضیلت نام برد و افزود: سمن‌ها با کوشش وصف ناپذیر در عرصه امیدبخشی به جامعه پروژه سیاه نمایی دستاوردهای ارزشمند انقلاب را ناکام گذاشتند.

معاون استاندار مازندران خاطرنشان کرد: سمن‌ها در اوج بحران کرونا نقش تاریخی خود را در رهایی کشور از بحران فزاینده ایفا کردند و در راستای سیاست دولت سیزدهم ظرفیت عظیم دولت برای هم افزایی ملی در خدمت سمن‌ها قرار خواهد گرفت.

سلگی تصریح کرد: دولت هیچ منعی برای اعتلای فعالیت سمن‌ها بویژه در حوزه‌های تخصصی نخواهد داشت.

وی با اشاره به برنامه‌های گرامیداشت هفته مازندران افزود: بخش عمده برنامه‌های هفته مازندران در حوزه سمن‌ها اجرایی می‌شود.

کد خبر 5632384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha