واکنش گروه‌های فلسطینی به عملیات ضدصهیونیستی ارئیل/ توزیع شیرینی

واکنش گروه‌های فلسطینی به عملیات ضدصهیونیستی ارئیل/ توزیع شیرینی

گروه‌های فلسطینی با صدور بیانیه هایی جداگانه، عملیات مقاومتی امروز در نزدیکی شهرک ارئیل در سلفبت (کرانه باختری) که به هلاکت ۳ صهیونیست و زخمی شدن چند نفر دیگر منجر شد را تبریک گفتند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه‌های فلسطینی، حازم قاسم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس تاکید کرد که این عملیات پاسخی طبیعی از جانب ملت فلسطین به جنایات دشمن صهیونیستی از جمله شهادت روز گذشته فله مسالمه دختر ۱۹ ساله فلسطینی به دست نظامیان اشغالگران صهیونیست بود.

قاسم تصریح کرد که جوانان انقلابی فلسطینی در کرانه باختری بار دیگر به دشمن ضربه زده و اشغالگران را با عملیاتی قهرمانانه در شهرک ارئیل که به عنوان کانون جنایات صهیونیست‌ها در کرانه باختری شناخته می‌شود، غافلگیر کردند.

جنبش جهاد اسلامی هم این عملیات را بیانگر اراده ملت قهرمان فلسطین در مواجهه با دشمن صهیونیستی دانست.

طارق عزالدین سخنگوی این جنبش تصریح کرد که اجرای این عملیات در داخل شهرک ارئیل بار دیگر ضعف و سستی دشمن جنایتکار صهیونیستی و شکست نهادهای امنیتی و نظامی آن را به نمایش گذاشت.

وی گفت که این عملیات پاسخی به تهدیدات صهیونیست‌های تندرو علیه ملت فلسطین بود.

همچنین جبهه خلق برای آزادی فلسطین نیز عملیات ارئیل را دلیلی بر اصرار ملت فلسطین بر ادامه مقاومت در برابر اشغالگران تا رسیدن به آزادی دانست.

جبهه دمکراتیک هم تاکید کرد که این عملیات پاسخی به جنایات و تروریسم هدفمند اشغالگران صهیونیست علیه ملت و سرزمین فلسطین بود.

از سوی دیگر فلسطینی ها به دنبال این عملیات ضد صهیونیستی بسیار شادمان شدند و شیرینی پخش کردند.

منابع صهیونیستی ظهر امروز به هلاکت سه شهرک نشین صهیونیست در عملیات مقاومتی ارئیل در کرانه باختری اذعان کردند. در این عملیات مقاومتی علاوه بر هلاکت دو شهرک نشین صهیونیست، ۴ صهیونیست دیگر زخمی شده اند که حال سه نفر از آنها وخیم است.

کد خبر 5632784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha