۲۴ آبان ۱۴۰۱، ۱۴:۴۰

گودرزوند چگینی در تذکر شفاهی:

وزیر اقتصاد به افزایش قیمت و تنظیم بازار ورود کند

وزیر اقتصاد به افزایش قیمت و تنظیم بازار ورود کند

نماینده مردم رودبار در مجلس گفت: وزیر امور اقتصادی به افزایش قیمت و تنظیم بازار ورود کند، در کشور اتفاقی نیفتاده است که قیمت ارز هر روز افزایش می‌یابد و شاهد اثر آن بر سایر اقلام هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد گودرزوند چگینی نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز (سه شنبه ۲۴ آبان ماه) در نشست علنی امروز در تذکر شفاهی ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی و اهتزاز پرچم ایران در رقابت‌های جام جهانی گفت: انتظار می‌رود وزیر ورزش و جوانان به هیأت‌های ورزشی شهرستان‌ها که منابع مالی ندارند نیز توجه کند.

نماینده مردم رودبار در مجلس ضمن تبریک هفته کتابخوانی، از وزرای فرهنگ و ارشاد و آموزش و پرورش خواست به کتابخانه‌های کشور توجه ویژه داشته باشند.

وی ادامه داد: وزیر راه و شهرسازی اقدام سریع در خصوص اتمام پروژه‌های راه‌های حوزه انتخابیه داشته باشد، قول‌هایی در این زمینه داده اما اقدام عملی صورت نگرفته، همچنین وزیر آموزش و پرورش پیگیر پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان این قشر پرورش دهنده کشور باشد. از سوی دیگر وزیر نفت هر چه سریع‌تر گازرسانی به حوزه انتخابیه را در دستور کار قرار دهد که این موضوع ساخت و ساز اقتصاد منطقه را تحت تأثیر قرار داده است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد: وزیر امور اقتصادی به افزایش قیمت و تنظیم بازار ورود کند، در کشور اتفاقی نیفتاده است که قیمت ارز هر روز افزایش می‌یابد و شاهد اثر آن بر سایر اقلام هستیم.

کد خبر 5632804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha