۲۴ آبان ۱۴۰۱، ۱۹:۴۶

نماینده مردم هرمزگان در مجلس:

بازدید اعضای کمیسیون عمران مجلس از جزیره استراتژیک ابوموسی

بازدید اعضای کمیسیون عمران مجلس از جزیره استراتژیک ابوموسی

بوموسی - نماینده مردم هرمزگان در مجلس با اشاره به سفر کمیسیون عمران به ابوموسی گفت: امیدواریم این سفر با نگاه مثبتی که ایجاد خواهد کرد در برنامه هفتم توسعه فرصت‌های خوبی فراهم کند.

به گزارش خبرنگار مهر، منصور آرامی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص بازدید امروز از جزیره استراتژیک ابوموسی گفت: بیش از نیمی از اعضای کمیسیون عمران به همراه رئیس کمیسیون سفری چند روزه به استان هرمزگان دارند و قرار است از مناطق مختلف استان بازدید کنند.

وی افزود: برنامه امروز بازدید از جزیره ابوموسی و صنایع غرب بندرعباس است، ابوموسی شهرستانی استراتژیک با چند جزیره است که مشکلات و پتانسیل‌های مختلفی دارد.

آرامی گفت: بازدید مفصل و خوبی انجام شد و مباحث برق، آب، زیرساخت‌های آموزشی، توسعه شهری، ورزش، جاده و رینگ دور جزیره مورد بررسی قرار گرفت و مسئولان محلی نیز مسائل را تشریح کردند.

وی تصریح کرد: به دنبال عمران و آبادانی جزیره مهم ابوموسی هستیم و پیشنهادات برای تحقق این امر داده شده و امیدواریم این امر به سرانجام برسد.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز عصر نیز بازدیدی از کارخانه کشتی‌سازی خلیج فارس، بندر شهید رجایی و آب شیرین‌کن یک و نیم میلیون متر مکعبی بندرعباس خواهیم داشت.

وی ادامه داد: امیدواریم این سفر با نگاه مثبتی که ایجاد خواهد کرد در برنامه هفتم توسعه و هم در بودجه سال ۱۴۰۲ فرصت‌های خوبی برای تأمین اعتبار لازم در جهت عمران جزایر فراهم کند.

صبح سه شنبه اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به همراه نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، معاونان استانداری، و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان با استقبال فرماندار و امام جمعه شهرستان ابوموسی به منظور بازدید از جزیره و بررسی مسائل، مشکلات وارد جزیره ابوموسی شدند.

رئیس و اعضای کمیسیون عمران مجلس پس از ورود به جزیره ابوموسی با حضور در گلزار شهدای این جزیره پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدا و قرائت فاتحه، به عطر افشانی و غباروبی مزار این شهدای والامقام پرداختند.

کد خبر 5633011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
      0 0
      بوموسی =خلیج تا ابد فارس .
    • IR ۰۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
      0 0
      بادیه نشین امارات یقین داشته باشد انتقام عزیزانمان را خواهیم گرفت.شروع:بوموسی.