۲۵ آبان ۱۴۰۱، ۶:۳۱

با امضای تفاهم نامه ای؛

۲۰۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی گلستان ساخته می شود

۲۰۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی گلستان ساخته می شود

گرگان- بهزیستی و بنیاد مسکن گلستان با امضا تفاهم نامه متعهد شدند دو هزار واحد مسکونی برای مددجویان در شهرهای کمتر از ۲۰ هزار نفر و روستاها بسازند.

به گزارش خبرنگار مهر، بهزیستی و بنیاد مسکن گلستان شامگاه سه شنبه با امضا تفاهم نامه متعهد شدند دو هزار واحد مسکونی برای مددجویان در شهرهای کمتر از ۲۰ هزار نفر و روستاها بسازند.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: طی این تفاهم نامه به هر واحد ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات ارزان قیمت با کارمزد پنج درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله توسط بنیاد مسکن گلستان ساله تامین می‌شود.

سید محسن حسینی با بیان اینکه این پروژه‌ها تا هفته دولت افتتاح خواهد شد، گفت: به افرادی که فاقد زمین هستند، در شهرها و روستاهایی که زمین داریم تخصیصات لازم اتفاق خواهد افتاد.

وی بیان کرد: همه نقشه‌های ساختمانی توسط بنیاد مسکن به صورت کاملاً رایگان تحویل داده شده و نظارت‌ها هم به طور مرتب توسط بنیاد مسکن انجام می‌شود.

مدیرکل بهزیستی گلستان هم گفت: به خانواده‌های تک معلول ۱۰۰ میلیون تومان، به خانواده‌های دو معلول شهری ۲۰۰ میلیون تومان و خانواده‌های دو معلول روستایی ۱۵۰ میلیون تومان وام چهار درصد با باز پرداخت ۲۰ ساله وبا سه سال تنفس پرداخت می‌کنیم.

عارف کیایی افزود: امیدواریم با اجرای این طرح بتوانیم یک جهش تولید در بخش مسکن برای خانواده‌های دارای معلول در استان ایجاد کنیم.

کد خبر 5633125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha