پرونده«اسرائیل در بن بست»/۱۳؛

کدام شخصیت‌ها در منطقه‌ به نتانیاهو تبریک گفتند؟ +اینفوگرافی

کدام شخصیت‌ها در منطقه‌ به نتانیاهو تبریک گفتند؟ +اینفوگرافی

وبگاه قدس الاخباریه در یک اینفوگرافی به برخی شخصیت های منطقه که پیروزی نتانیاهو در انتخابات کنست را به وی تبریک گفتند، اشاره کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، وبگاه قدس الاخباریه در یک اینفوگرافی به برخی شخصیت‌های منطقه که پیروزی نتانیاهو در انتخابات کنست را به وی تبریک گفتند اشاره کرده است.

بنابراین گزارش، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه، محمد بن زائد آل نهیان رئیس امارات متحده عربی، عبدالله دوم شاه اردن، عبدالفتاح برهان رئیس شورای حاکمیتی نظامی سودان، سلمان بن حمد آل خلیفه ولیعهد بحرین، خالد بن احمد مشاور سیاسی شاه بحرین در بین شخصیت‌هایی حضور دارند که پیروزی نتانیاهو در انتخابات و مکلف شدن وی به تشکیل کابینه جدید را تبریک گفته اند:

کدام شخصیت‌ها در منطقه‌ به نتانیاهو تبریک گفتند؟ +اینفوگرافی

نکته جالب توجه اینکه در بین کشورهای مذکور اردن با رژیم صهیونیستی توافق صلح امضا کرد، امارات و بحرین از پیشگامان توافق عادی سازی روابط موسوم به توافقات آبراهام بوده اند، شورای نظامی سودان به ریاست عبدالفتاح برهان نیز از شخصیت‌های در انتظار پیوستن به قطار عادی سازی روابط است. اردوغان نیز به عنوان رئیس جمهور ترکیه در سال‌های اخیر روابط ویژه ای با صهیونیست‌ها برقرار کرده است.

کد خبر 5633436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نسیم IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
      0 0
      والا ترکیه که برادر رژیم اشغالگر است والا اردوغان ترک های منطقه هم فقط فیلم و نقش در منطقه بازی میکنن ماسک به چهره که میگن ما از فلسطین ملت درد زجر کشیده حمایت و صهیونیست ها را محکوم می کنیم همه فیلمه برای ملت ها کشورها .. زیر آبی رفتن هم خوب وارد هستن