۲۵ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۲۷

دبیر ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش اعلام کرد؛

فعالیت بیش از ۲۰ هزار طلبه جهادی در «طرح امین» مدارس کشور

فعالیت بیش از ۲۰ هزار طلبه جهادی در «طرح امین» مدارس کشور

مشهد ـ دبیر ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش گفت: بیش از ۲۰ هزار طلبه جهادی خواهر و برادر در طرح امین در مدارس کشور فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین حمید نیک زاد صبح چهارشنبه در حاشیه چهاردهمین هم‌اندیشی سالانه ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش اظهار کرد: طرح امین نهادینه کردن امر تربیت طبق سند تحول بنیادین و با برنامه ریزی همه دستگاه‌های مرتبط از جمله حوزه‌های علمیه وآموزش و پرورش برای تربیت دانش آموزان است.

دبیر ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش بیان کرد: چهاردهمین هم‌اندیشی سالانه ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش با حضور مدیران ستادی و استانی حوزه‌های علمیه برادران و خواهران، همچنین آموزش و پرورش تا فردا در مشهد ادامه دارد.

وی افزود: برگزاری کارگروه‌های تخصصی از جمله مدارس وابسته، حبل‌المتین، پنجشنبه‌های بدون کتاب، مدارس طرح امین، چگونگی شبکه‌سازی طلاب شاغل در آموزش و پرورش و حمایت علمی، معنوی و عاطفی از آنان از مهمترین برنامه‌های این هم اندیشی است.

نیک زاد گفت: بیش از ۲۰ هزار طلبه جهادی خواهر و برادر در طرح امین در مدارس کشور فعالیت می‌کنند.

دبیر ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش ادامه داد: در روز پایانی رئیس حوزه علمیه کشور و وزیر آموزش و پرورش حضور خواهند داشت.

گفتنی است؛ اختتامیه چهاردهمین هم‌اندیشی در سالن همایش هتل نماز عصر پنجشنبه ۲۵ آبانماه برگزار خواهد شد.

کد خبر 5633507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha