۲۶ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۴۸

رادیو قرآن در مدارس کشور شنیده می‌شود

رادیو قرآن در مدارس کشور شنیده می‌شود

جشنواره قرآنی صد که با هدف تلاوت آسان قرآن کریم و به همت شبکه رادیویی قرآن فعالیت خود را آغاز نموده و در فصل جدید با رویکرد تمرکز بر جز دوم قرآن کریم، روی آنتن می‌رود.

به گزارش خبرگزاری مهر، جشنواره قرآنی صد که در قالب نهضت ملی آسان خوانی قرآن کریم روی آنتن می‌رود، بخش‌های مختلفی همچون روایت صد، بسته خبری صد، میکروفون صد و گفتگو با مدیران قرآنی را تقدیم مخاطبان می‌کند، به تازگی آیتم جدیدی با عنوان صد در مدارس نیز به همراهان جشنواره صد اضافه شده که از طریق آن مدارس می‌توانند با برنامه در تماس بوده و گزارشگر جشنواره صد را برای تهیه گزارش و گفتگو با مدیران و دانش آموزان به مجتمع آموزشی خود دعوت نمایند.

این برنامه همچنین میزبان مخاطبانی است که در تماس با برنامه به تلاوت جز دوم قرآن کریم پرداخته و از این طریق با این جشنواره قرآنی رادیویی همراه هستند.

جشنواره قرآنی صد که با هدف تلاوت آسان قرآن کریم و به همت شبکه رادیویی قرآن فعالیت خود را آغاز نموده و در فصل جدید خود با رویکرد تمرکز بر جز دوم قرآن کریم، روی آنتن می‌رود.

این فصل از جشنواره قرآنی صد به تهیه کنندگی علیرضا صفرزاده و فاطمه گنجی با اجرای غلامرضا احمدی و مهدی صفری در حال برگزاری است و علاقه مندان بدون هیچ گونه محدودیت سنی می‌توانند با قرائت آیاتی از کلام الله مجید در مدت ۱۰۰ ثانیه و ارسال آن به پیام رسان ایتا و بله به شماره ۰۹۱۰۸۹۹۴۱۰۰ یا سایت رادیو قرآن به آدرس www.radioquran.ir در این جشنواره شرکت نمایند.

جشنواره صد در فصل جدید، شنبه تا پنج شنبه ساعت ۱۶ به مدت ۶۰ دقیقه تقدیم شنوندگان می‌شود که بخش روایت صد با هدف مرور خاطرات قرآنی مخاطبان و نحوه آشنایی آنها با تلاوت قرآن کریم برای نخستین بار با اجرای شایسته کوچکی و بخش صد ثانیه با مدیران با هدف تلاوت قرآن کریم در بخش گزارشی توسط مدیران با اجرای زهرا پناهی و بخش میکروفون صد با اجرای طاهره شاه چراغ از جمله بخش‌های جدید این برنامه می‌باشد.

کد خبر 5634171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha