۲۷ آبان ۱۴۰۱، ۱۰:۵۳

مدیرکل هواشناسی استان سمنان خبر داد؛

هشدار زرد هواشناسی برای اکثر نقاط استان سمنان

هشدار زرد هواشناسی برای اکثر نقاط استان سمنان

سمنان - مدیرکل هواشناسی استان سمنان از اعلام وضعیت زرد یا هشدار هواشناسی در این استان خبر داد و گفت: شرایط نامساعد جوی از روز گذشته بر استان حاکم و تا فردا نیز تداوم دارد.

ایرج مصطفوی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به ورود سامانه کم فشار بارشی به استان سمنان از روز گذشته، تاکید کرد: امروز جمعه این سامانه در سراسر استان سمنان تداوم دارد و بارش باران و جاری شدن روان آب‌ها در شهرها و روستاهای استان پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه تصاویر ماهواره‌ای نشان می‌دهد که شرایط نامساعد جوی امروز و ساعاتی از فردا را نیز در بر خواهد گرفت، بیان کرد: بارش‌های پراکنده باران و حتی در ارتفاعات برف در کنار وزش باد از جمله دیگر تأثیرات این سامانه کم فشار بارشی است.

مدیرکل هواشناسی استان سمنان با بیان اینکه بارش پراکنده برف و باران در ارتفاعات و نواحی شمالی استان یکی از تأثیرات این سامانه کم فشار خواهد بود، تاکید کرد: احتمال مه آلودگی، رگبار شدید و رعد برق و بارش‌های وسیع در استان کماکان ادامه دارد.

مصطفوی با بیان اینکه اکثر نقاط استان سمنان در شب گذشته شاهد بارش باران بود، ابراز کرد: در برخی نواحی شمالی و کوهستانی استان بارش‌ها به صورت برف بوده است.

وی با بیان اینکه به دلیل بارش باران و باد شدید، کاهش دید، آب گرفتگی معابر و وزش باد شدید را برای روز جمعه نیز پیش بینی می‌کنیم، بیان کرد: مه آلودگی و مخاطرات رانندگی از دیگر نکات قابل توجه در سامانه کم فشار بارشی حاکم بر استان سمنان است

مدیرکل هواشناسی استان سمنان از مردم خواست تا در روز جمعه نیز مراقب حضور در حواشی شهرها باشند، تاکید کرد: توقف خودرو در حوالی راه آب‌ها و مصب رودخانه‌ها، مسیل‌ها و… خطرناک است.

کد خبر 5634592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha