۲۷ آبان ۱۴۰۱، ۱۳:۲۹

نماینده ولی فقیه در خوزستان:

مردم ایذه و قوم بختیاری به انقلاب وفادار هستند

مردم ایذه و قوم بختیاری به انقلاب وفادار هستند

اهواز - نماینده ولی فقیه در خوزستان، مردم ایذه و قوم بختیاری را از وفاداران به انقلاب اسلامی دانست و بر مجازات شدید تروریست‌ها تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد عبدالنبی موسوی فرد صبح امروز جمعه در حاشیه مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی ایذه اظهار کرد: آنها که به سمت مردم بی گناه در کوچه و بازار شلیک می‌کنند قطعاً دشمن هستند که هدفشان ضربه زدن به امنیت کشور است.

وی با اشاره به اینکه این حوادث تروریستی خللی در اراده مردم و وفاداری آنها به رهبری و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایجاد نمی‌کند، تاکید کرد: مردم ثابت کرده‌اند در طول بیش از چهار دهه گذشته همواره پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

امام جمعه اهواز عنوان کرد: مردم ایذه و خوزستان مطمئن باشند که حافظان امنیت تروریست‌ها را پیدا می‌کنند و تا آنها با را به شدیدترین نحوه مجازات نکنند، آرام نخواهند گرفت.

حجت الاسلام موسوی فرد عنوان کرد: مردم ایذه و قوم بختیاری همواره به انقلاب اسلامی و رهبری وفادار بوده‌اند و این را همواره ثابت کرده‌اند ولی تروریست‌ها بدانند به عمل بزدلانه آنها رسیدگی سختی خواهد شد.

کد خبر 5634747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
      6 0
      عجب
    • IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
      4 10
      قوم بختیاری یک شهید کوچک تقدیم انقلاب کرد . پسرکی 9 ساله که عزیز همه ایران است . برای نابودی دشمن داخلی مکان های این تروریست ها را به سپاه اطلاع دهید .
      • IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
        0 0
        کاملا درست است برای جلوگیری از سوریه سازی ایران مردم هر محل باید کوچکترین حرکات مشکوک افراد اغتشاش طلب همان محل را باید به 110 یا 114 خبر بدهند . تعداد منفی ها حاکی از وحشت شما اغتشاشگران قاتل از این نظر بوده است .
    • IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
      9 1
      این معرکه رو جمع کنید دیگه چند نفر باید بمیرند
    • حسین BR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
      1 0
      مادر این پسر تو تشیح جنازه گفت شخصی که بهشون شلیک کرده از وسط نیروهای انتظامی شلیک کرده .اگه دشمن بود چرا دستگیرش نکردن
    • علی IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
      2 0
      ما هم معترضیم ولی اغتشاشگر نیستیم اعتراض داریم که وضعیت اقتصادی ایران بهتر شود و مسئولین بیشتر تلاش کنند ولی هیچ موقع راضایت نخواهیم داد گروه های معاند و ضد نظام به مملکت اسیب بزنند لبیک یا سیدعلی