۲۹ آبان ۱۴۰۱، ۱۳:۴۰

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

ضرورت تسریع در اتمام عملیات چهارخطه کردن محور بروجرد تا نهاوند

ضرورت تسریع در اتمام عملیات چهارخطه کردن محور بروجرد تا نهاوند

همدان- معاون عمران و برنامه ریزی فرمانداری نهاوند گفت: عملیات چهار خطه کردن محور بروجرد تا سه راهی در نهاوند به اتمام رسیده و لازم است مسئولین بروجرد نیز در اتمام این مسیر تسریع داشته باشند.

جعفر سلگی در گفتگو با خبرنگار مهر با تأکید بر لزوم ایجاد تعامل، همکاری و هماهنگی بین دستگاه‌های ارائه دهنده خدمات زمستانی، اظهار کرد: گردنه گاماسیاب و محور نهاوند به نورآباد یکی از نقاط حادثه خیز شهرستان است که به ویژه در مواقع بارش برف به سختی قابل تردد خواهد بود و لازم است هماهنگی لازم بین ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نهاوند و دلفان جهت برف روبی و بازگشایی محور مذکور صورت گیرد.

وی خاطر نشان کرد: یکی از نقاطی که ما هر ساله در بحث برف روبی و پاک کردن جاده با مشکل مواجه هستیم محور حد فاصل نهاوند و بروجرد است که مسافرین را با مشکل مواجه می‌کند.

سلگی ادامه داد: موضوع ادامه عملیات چهار خطه کردن محور بروجرد تا سه راهی از مطالبات به حق مردم است که در حوزه نهاوند به اتمام رسیده و لازم است مسئولین استانی بروجرد نیز در چهار خطه کردن محور بروجرد – نهاوند تسریع به عمل آورند.

وی در ادامه تاکید کرد: با توجه به اینکه محور نهاوند به بروجرد پر ترددترین محور شهرستان است و در واقع نقطه اتصال غرب به جنوب کشور است و مسافرین استان‌های غربی از این محور تردد دارند لازم است توجه بیشتری از طرف شهرستان بروجرد صورت گیرد.

معاونت عمران و برنامه ریزی فرمانداری نهاوند گفت: در بعضی مواقع از جمله بارش برف و کولاک مشاهده می‌شود که پلیس راه نهاوند به مسدود کردن جاده و ممانعت از تردد خودروها اقدام می‌کند اما متأسفانه شهرستان مقابل اقدامی در این خصوص انجام نمی‌دهد و جاده همچنان باز است که به دلیل عدم هماهنگی مشکلاتی را برای مسافران ایجاد خواهد کرد.

سلگی در پایان اظهار کرد: خدمات دهی پایگاه‌های امداد-نجات جاده‌ای، اورژانس ۱۱۵ و امدادگران عزیز بی حد و مرز است اما به منظور ارائه خدمات مطلوب‌تر، سطح همکاری بین شهرستان‌های نهاوند، نورآباد و بروجرد باید بالاتر رود تا رضایتمندی مسافران را به همراه داشته باشد.

کد خبر 5634959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha