۲۸ آبان ۱۴۰۱، ۷:۵۵

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان:

انجمن کلیوی زنجان به مرکز امیدبخشی بیماران تبدیل شده است

انجمن کلیوی زنجان به مرکز امیدبخشی بیماران تبدیل شده است

زنجان-نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: در حال حاضر انجمن کلیوی زنجان به برکت نیت خیر، بارور شده و به مرکز امیدبخشی برای بیماران و خانواده های آنان تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علی خاتمی شامگاه جمعه در آئین سی و هشتمین سالروز تاسیس انجمن کلیوی استان زنجان گفت: کمک و دستگیری از بیماران اجر دنیوی و اخروی دارد.

وی ابراز کرد: سال ۹۱ شاهد کلنگ‌زنی ساختمان انجمن کلیوی بودیم که اکنون مورد بهره‌برداری رسیده و خدمات درمانی خوبی را به بیماران ارائه داده است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: انجمن کلیوی استان زنجان نهال کوچکی بود که در سال ۶۳ که با همراهی چند نفر کاشته شد در حال حاضر انجمن کلیوی زنجان به برکت نیت خیر، بارور شده و به مرکز امیدبخشی برای بیماران و خانواده های آنان تبدیل شده است.

خاتمی تاکید کرد: در حال حاضر دانشگاه علوم پزشکی زنجان یکی از قطب‌های دانشگاهی در سطح کشور است و باید در راستای ارائه خدمات به بیماران تلاش کند.

وی با اشاره به اینکه وضعیت فعلی در امور درمان، با همت خیران به ویژه معتمدان فراهم شده است، تاکید کرد: زنجان دیار خیران و نیکوکاران است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان بر لزوم پیشگیری از بیماری تاکید کرد و بیان داشت: این مهم با همراهی دانشگاه علوم پزشکی میسر می‌شود.

کد خبر 5634994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha