۲۸ آبان ۱۴۰۱، ۱۳:۰۸

استاندار خراسان شمالی:

دستگاه‌های اجرایی خراسان شمالی برای اشتغال معتادان طراحی کنند

دستگاه‌های اجرایی خراسان شمالی برای اشتغال معتادان طراحی کنند

بجنورد- استاندار خراسان شمالی گفت: دستگاه‌های اجرایی خراسان شمالی باید برای اشتغال معتادان متجاهر طرح و برنامه ارائه دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین نژاد صبح شنبه در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی که در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در راه نهضت مبارزه با مواد مخدر فارغ نباید ناکام بمانیم و این نهضت با استمرار باید ادامه یابد.

استاندار خراسان شمالی مهم‌ترین گام در راه مبارزه با مواد مخدر را پیشگیری دانست و گفت: گروه‌های طرفدار حقوق بشر یا محیط زیست برای هر موضوع حتی جزئی دغدغه‌هایی دارند اما انسان به عنوان یک موجود برتر مورد کم مهری قرار گرفته است.

وی با ابراز نگرانی از عدم برخورد قاطع با موضوع مبارزه با مواد مخدر در سطح دنیا، افزود: تمام تلاش قدرت‌های سلطه پرداختن به موضوعات حاشیه‌ای است اما باید نهضت مبارزه با مواد مخدر را مقتدرانه ادامه دهیم.

حسین نژاد مسدود شدن مبادی ورودی مواد مخدر را مورد تاکید قرار داد و گفت: هر ساله بهترین جوانان در راه مبارزه با مواد مخدر در مرزها به شهادت می‌رسند بنابراین مسدود شدن مبادی ورودی باید به عنوان اولویت کار قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: به صورت مجزا برای معتادان متجاهر اشتغال ایجاد شود و آموزش در دوره بازپروری و پس از آزادی مورد پیگیری جدی دستگاه‌های اجرایی متولی به ویژه سازمان فنی و حرفه ای قرار گیرد.

حسین نژاد در انتها گفت: تاکید وزیر کشور و سیاست کشور در برخورد با معتادان متجاهر جمع آوری آنان از سطح شهر است و این برخورد باید در قالب درس عبرت برای دیگران باشد.

کد خبر 5635405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha