۲۸ آبان ۱۴۰۱، ۱۷:۰۱

استاندار مازندران:

۱۰۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل سد هراز تخصیص یافته است

 ۱۰۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل سد هراز تخصیص یافته است

ساری- استاندار مازندران با تاکید بر تکمیل پروژه های سدسازی در استان گفت: هزار میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل سد هراز تخصیص یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود حسینی پور عصر شنبه در شورای برنامه ریزی استان مازندران تأمین اعتبارات ملی برای تکمیل طرح‌های عمرانی و زیرساختی را لازم دانست و گفت: جذب سرمایه گذاری و اعتبار اولویت مهم و اصلی دستگاه‌های اجرایی به شمار می‌رود.

وی با تاکید براین که ظرفیت‌های اقتصادی و سرمایه گذاری استان به بخش‌های خصوصی و فعالان اقتصادی معرفی شود، روان سازی و تسهیل سرمایه گذاری را ضرورت دانست و گفت: برای ورود بخش خصوصی و سرمایه گذاران باید موانع فراروی را رفع کنیم.

استاندار مازندران با اشاره به رتبه اول استان در تولید محصولات مختلف کشاورزی، سرمایه گذاری مناسب در حوزه صنایع تبدیلی و تکمیلی را به رشد و توسعه این بخش مؤثر دانست و گفت: باید تحول شگرفی را در حوزه سرمایه گذاری کشاورزی شاهد باشیم.

استاندار مازندران تکمیل سدهای استان نظیر هراز، کسلیان و غیره را از دیگر اولویت‌ها بیان کرد و گفت: هزار میلیارد ریال اعتبار برای ساخت هراز تخصیص یافته است که باید پیگیری شود و با توسعه و تکمیل سدها ظرفیت مهار آب‌های سطحی در استان افزایش خواهد یافت.

حسینی پور از کارسازی سه هزار میلیارد تومانی از محل تهاتر املاک در استان خبر داد و گفت: استان در این زمینه رتبه اول را در کشور به خود اختصاص داده است.

کد خبر 5635626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha