۳۰ آبان ۱۴۰۱، ۱۵:۵۷

موتور رسانه ای معاندین کشته می سازد؛

سناریوی کشته سازی توسط معاندین به شهر سی سخت رسید

سناریوی کشته سازی توسط معاندین به شهر سی سخت رسید

یاسوج_ سناریوی کشته سازی معاندین در کشور این بار به شهر سی سخت رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، سناریوی کشته سازی معاندین در مناطق مختلف کشور این بار به شهر سی سخت در کهگیلویه بویراحمد رسید.

در حالی که شهرهای کهگیلویه و بویراحمد روزهای آرامی را می گذارانند، موتور رسانه‌ای ضد انقلاب این بار با سناریوی کشته سازی قدم به شهر سی سخت می‌گذارد.

روایت کشته سازی ها این بار مرحوم «رضا اشرفی» جوان ۳۳ ساله سی سختی را محور تولید محتوای رسانه‌های معاند قرار داده است.

در حالی که خانواده متوفی روایتی مستند از فوت این جوان ارائه می‌کنند، تیم‌های خبری ضد انقلاب سعی در بهره برداری از فوت جوانان در استان را دارند.

اما روایت واقعی

پدر مرحوم اشرفی با تکذیب بازداشت یا حضور این جوان در اغتشاشات گفت: فرزند من در هیچ اغتشاش و یا بازداشتگاهی نبوده و کلیپ‌های منتشر شده در فضای مجازی را تکذیب می‌کنم.

پدر مرحوم اشرفی تصریح کرد: روز بیست و هشتم آبان ماه فرزندم به درمانگاه مراجعه کرد و با دریافت دارو به خانه برگشت و صبح روز بیست و نهم آبان ماه در ساعت ۹ صبح جان خود را بر اثر سکته از دست داد.

دایی مرحوم رضا اشرفی نیز با رد شایعات فضای مجازی، اظهار کرد: مردم سی سخت و کشور بدانند خواهر زاده ام بازداشتی نبوده و در خانه پدرش از دنیا رفته است.

سناریوی کشته سازی توسط معاندین به شهر سی سخت رسید

مادر این جوان سی سختی نیز با تأیید بد حال شدن این جوان در خانه و انتقال ایشان به درمانگاه توسط پسرعمویش، گفت: شب بیست و هشتم آبان ماه فرزندم در خانه پدری اش احساس بدحالی داشت که توسط پسر عمویش به بیمارستان منتقل شد.

پسر عموی این مرحوم نیز با تأیید انتقال این جوان از منزل به بیمارستان گفت: با تماس پدر رضا در ساعت ۱٠ شب بیست و هشتم آبان ماه به مبنی بر بدحالی رضا، وی را به درمانگاه رساندم.

به گزارش خبرنگار مهر، دومین مورد از اقدام معاندین برای سناریوی کشته سازی در کهگیلویه و بویراحمد طی یک ماه اخیر با هوشیاری خانواده‌های داغدار نقش بر آب شد.

کد خبر 5637162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ناشناس IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
      1 1
      مرگ بر تجزیه طلب بی شرف