۲ آذر ۱۴۰۱، ۱۴:۰۴

فرمانده انتظامی مشهد:

امنیت و آرامش خط قرمز پلیس است

امنیت و آرامش خط قرمز پلیس است

مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: امنیت و آرامش خط قرمز پلیس است، نیروی انتظامی در حوادث اخیر سنگ خورد و جانفشانی کرد، اما نگذاشت امنیت و آسایش شهروندان خدشه‌دار شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد نگهبان با بیان اینکه ۸۲ نفر از کارکنان این مجموعه انتظامی در حوادث اخیر مصدوم و مجروح شدند، گفت: نیروی انتظامی در این ایام سنگ خورد و جانفشانی کرد، اما نگذاشت امنیت و آسایش شهروندان خدشه‌دار شود.

فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: مردم با بصیرت مشهد، اجازه فتنه‌گری به اغتشاشگران را ندادند و به همین دلیل شاهد کمترین میزان خسارت وارده به اموال عمومی، اموال مردم و کسبه در این شهر نسبت به کشور بودیم.

وی افزود: کارکنان فراجا اجازه عرض اندام به مخلان نظم و امنیت عمومی مردم را نمی‌دهند و با کسانی که قصد برهم زدن نظم و آرامش روحی و روانی مردم را داشته باشند، برابر قانون با قاطعیت رفتار خواهد شد.

خویشتن داری پلیس در حوادث اخیر

در ادامه حجت الاسلام محمد هادی مشیری، دبیر اتاق تبلیغ حوزه‌های علمیه خراسان ضمن تقدیر از فعالیت‌های مجاهدانه پلیس در کنترل اغتشاشات اخیر و برقراری نظم و امنیت شهروندان، افزود: اجر کارکنان نیروی انتظامی با هیچ چیزی قابل قیاس نیست.

دبیر اتاق تبلیغ حوزه‌های علمیه خراسان بیان کرد: در حوادث اخیر دشمنان حجم گسترده ای توطئه و برنامه‌ریزی شوم برای گسترش اغتشاشات، ناآرامی‌ها و ناامنی‌ها داشتند که با مدیریت هوشمندانه و مجاهدات شبانه روزی و جانفشانی کارکنان فراجا خنثی‌سازی شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به دست خالی بودن، کمبود نیروی انسانی و طولانی شدن این حوادث، این همه مقاومت جانانه، مظلومانه و در عین حال مقتدرانه تحسین برانگیز است.

حجت الاسلام مشیری با اشاره به خویشتن داری پلیس در حوادث اخیر، تصریح کرد: در هیج جای دنیا پلیس بدون سلاح در برخورد با اوباش و اغتشاش گران وارد عمل نمی‌شود، اما پلیس ما بدون اسلحه با سعه صدر و صبوری مسیر اغتشاشگران را از مردم عادی جدا کرد و این نتیجه اخلاص در عمل و ولایی بودن پلیس ایران اسلامی است.

کد خبر 5638577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha