۴ آذر ۱۴۰۱، ۱۵:۵۹

پس از پیروزی برابر ولز؛

کی‌روش: روز فوق‌العاده‌ای بود/ باید برابر آمریکا کار را تمام کنیم

کی‌روش: روز فوق‌العاده‌ای بود/ باید برابر آمریکا کار را تمام کنیم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان این که بازیکنانش برابر ولز یک روز فوق العاده را پشت سرگذاشتند گفت: این شروع کار ما بود و باید در دیدار با آمریکا کار صعود را تمام کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران که در نخستین دیدار گروه B بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی برابر انگلیس ۶ بر ۲ شکست خورده بود، از ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه امروز جمعه (۴ آذر) در دومین بازی خود به قضاوت ماریو آلبرتو اسکوبار از گواتمالا در ورزشگاه احمد بن علی به مصاف تیم ملی ولز رفت و با نتیجه ۲ بر صفر حریف را شکست داد. روزبه چشمی(۹۸) و رامین رضاییان(۱۰۰) برای ایران گل زدند.

کارلوس کی روش پس از این دیدار گفت: این تازه شروع کار ماست. باید بتوانیم در بازی با آمریکا کار را تمام کنیم.

وی ادامه داد: یک روز فوق العاده را پشت سرگذاشتیم. باید به بازیکنانم احترام بگذاریم. آنها شایسته حمایت هستند چرا که نشان دادند عاشق فوتبال هستند و برای هواداران بازی می کنند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری هم در واکنش به تمجید از عملکرد تیم ملی ایران مقابل ولز و احتمال صعود به مرحله حذفی گفت: ما امروز بازی خیلی خوبی را داشتیم. همه نشان دادند شخصیت بالایی دارند و این ویژگی تیم ملی ایران است‌.

کارلوس کی روش که در پایان بازی از سوی بازیکنان به هوا پرتاب شد ادامه داد: حس همبستگی و وحدت در تیم ملی دیده شد. مجددا به ریشه های خودمان برگشتیم. ما پس از بازی اول که شکست بدی خوردیم به ریشه های خود برگشتیم.

کی‌روش ادامه داد: نکته دیگر این بود که ما باید بر احساسات بعد از شکست مقابل انگلیس پیروز می شدیم. من به بازیکنانم گفتم فوتبال یک بازی است که شاید گاهی کرامت شما با باخت زیر سوال برود. ما در اولین بازی غرورمان خدشه دار شد اما حالا باعث شد غرور خودمان را به دست بیاوریم و نتیجه بگیریم. خواستیم نشان دهیم فوتبالی را که در درون روح و ذهنمان داریم همین است.

کی روش درباره عملکرد ولز گفت: آنها خیلی خوب بودند. توانستیم شرایط را در لحظات آخر بازی به سود خود کنیم. به هر حال باید دست نگه داریم ببینیم بازی امشب بین انگلیس و آمریکا هم چه می شود. ضمن اینکه بازی آخر مهم است‌ مهم شروع نیست بلکه پایان این موضوع مهم است.

وی در خصوص اینکه گفته می شود دوران کی روش تمام شده است حالا چه نظری در این باره دارید، گفت: گاهی اوقات نتایج خیلی خوب در فوتبال آخرین لحظات به دست می آید. من فکر می کنم نتیجه خوبی کسب کردیم. شایسته پیروزی بودیم ولی تفاوت بین دو تیم که وجود داشت ما را به این نتیجه رساند. اگر گل های بیشتری می زدیم بهتر بود البته که ولز مربیان و بازیکنان خوبی داشت. من اطمینان دارم امروز روز ما بود و شاید فردا روز ولز باشد.

سرمربی تیم ملی ایران گفت: من با بازیکنانم همیشه صحبت می کنم. من کلامی ندارم بابت تشکر از هواداران داشته باشم. من به ولزی ها هم تبریک می گویم. امروز باید به هواداران دو تیم تبریک بگویم که همه حضور داشتند.

کی روش در خصوص احساسات هواداران در جریان این بازی و هیجانی که داشتید گفت: من اولین چیزی که به بازیکنانم در رختکن گفتم این بود که تنش زیادی داشتیم. ما نزدیک به گلزنی بودیم و در لحظه های آخر گل زدیم‌ به همین خاطر شادی های احساسی داشتیم. ضمن اینکه ما از شرایط خیلی سخت برگشتیم. به ویژه وقتی مثل تیم ملی ما ببازد. همانطور که کنفرانس خبری قبلی عرض کردم حالا باید نتیجه را صفر - صفر در نظر بگیریم.

کی روش ادامه داد: ما در دو بازی که انجام دادیم لازم بود از فرصت ها استفاده کنیم. مهم بود امید خودمان را همچنان حفظ کنیم و از دیگر بازی ها حتی قبل از جام جهانی نیز یاد بگیریم. ولی امروز گل زدیم و سه امتیاز کسب کردیم. ما باید اطمینان داشته باشیم اینقدر خوب هستیم که به دور بعدی صعود کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مورد حریف آخر مرحله مقدماتی هم گفت: آمریکا تیم ملی خیلی خوبی است. آمادگی ما از امروز برای آنها آغاز می شود. ما مطالب مزخرف را کنار می گذاریم. ما برد را به طرفداران فوتبال در ایران تقدیم می کنیم.

کی روش درباره بازگشت به مسیر پیروزی گفت: این برد خیلی مهم بود. من سال ها در فوتبال بودم و امروز احساس کردم در یک بازی واقعی هستم. ما نیاز بود هوادارن خودمان را نگاه کنیم. نود دقیقه لذت و خوشحالی برای دو تیم شاهد بودیم. امروز ما به عنوان ایران خوشحالتریم چون بردیم. قطعا هواداران ولز نیز از این موضوع لذت بردند چون فوتبال برگزار شد.

کد خبر 5639826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • امیر IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
      مرسی آقای کیروش.غیرت ایرانی یعنی همین.رو سیاهی موند برای خائنین وطن فروش...سرود جمهوری اساامی ایران بهترین لالایی برای فرزندان ایران زمین
      • حمید IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
        67 51
        البته کم رنگ بودن حضور نحس و نحس سلطنت طلب و تجزیه طلب در ورزشگاه هم بی تاثیر نبود فشار روانی روی بچه نبود و توانستند یا بازی خوب به نمایش بزارند
    • اح IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
      76 30
      خدا شکر آفرین ب تیم ملی ایران ک بازی زیبایی ب اجرا گذاشتن کی‌روش تو ب فوتبال ما شخصیت دادی ممنون
    • مونا IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
      80 60
      روزی که سگ پدرهای سلطنت طلب و تجزیه طلب در ورزشگاه کمتر حضور داشتند و فشار روی بازیکنان کم بود تیم توانست بازی خوبی بکنه و نتیجه بگیره . مبارک‌ملت بزرگ ایران
    • زهرا IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
      91 73
      چقدرزیباست خوندن سرودملی اونم توبازی باآمریکا
    • ایرانی🇮🇷 IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
      تبریک تبریک تبریک به ملت ایران. تبریک به مادران شهدا. تبریک به مقام معظم رهبری. دشمنان ذلیل بوده و هستند و خواهند بود. عالی بودند بچه ها. خدا قسمت کنه یه بار دیگه با انگلیس بازی کنیم، میبریم حتماً. تا اون خاطره بد از ذهن ایرانیان باغیرت و باشرف به طور کامل پاک بشه. ایران سربلند خاریست در چشم دشمنان.
    • علیرضا IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
      79 51
      عالی بود ایران همیشه موفق امیدوارم بازی بعدی هم خوب بازی کنن
    • جمشید IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
      36 58
      با سلام چقدر از برد تیم ملی خوشحال شدم. یه روز هم خیلی پولدار شوم و خوشحال شوم💖💖💖
    • جمشید IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
      13 35
      با سلام چقدر از برد تیم ملی خوشحال شدم. یه روز هم خیلی پولدار شوم و خوشحال شوم💖💖💖
    • حامد IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
      25 31
      قابل توجه پرویز پرستویی
    • IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
      31 24
      سلام تبریک گفتم هرشکستی مقدمه پیروزی هست
    • محمد IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
      33 42
      ماشالله به تیم ملی . وقتی سرود ملی رو خوندین دعای کل مردم پشت سرتون بود . دمتون گرم که دل مردم رو شاد کردین . تنها کسایی که ناراحتن اونایی هستند که اقتدار و شادی ایران عزیز رو نمی خوان . پرچم بالا ایران عزیز.
    • گرگ پیر IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
      37 57
      حالا تو برو. موهاتو نشون بده پرچم انگلیس رو تکون بده ...وطن فروش های بی غیرت۶
    • IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
      28 38
      خدایا شکر ، تبریک به ملت ایران ، به امید برد تیم ایران در برابر امریکا
    • IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
      27 55
      ببینید نام وطن برکت نام وطن خواندن سرودملی ایران عزیز چقدرزیباست وباعث پیروزی بر حریف.. زنده بادایران... کوربادچشم دشمنان ایران وتجزیه طلبان کم عقل..
    • م IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
      11 57
      ن والا ازینام میخاستین ۶تا بخورید
    • IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
      43 57
      آره این دوستمون حرف قشنگی زدن... چه زیباست خواندن سرودملی ایران عزیز در بازی باامریکا
      • IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
        3 51
        بنده خدا خودمونو گول نزنیم حین سرود لب زدن
    • ن.م IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
      25 32
      درود بر آقای کی‌روش و بچه‌های عزیز تیم ملی ما. خدا قوت و دست‌مریزاد به همه شما عزیزان. واقعا خوش درخشیدید. خدا دلتون رو شاد کنه که حال دلمون رو خوب کردید.
    • زهرا IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
      28 27
      دمتون گرم عالی بودین امروز بازی فوق العاده ای بود ملت این بازی رو فراموش نخواهد کرد خسته نباشید
    • IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
      26 46
      تبریک میگم به ملت بزرگ‌ایران وتشکر میکنم از تیم ملی کشورم که چه زیبا سرود ملی کشورم رو خوندن وکل خانواده از شنیدن این سرود گریه کردیم دعای خیر ملت بزرگ‌ایران بدرقه راهتان امیدوارم بازی با آمریکارو هم ببرین همیشه سلامت وپیروز باشین زنده باد ایران زنده باد سرود ملی زنده باد بازیکنان تیم ملی
    • هم وطن IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
      23 19
      سلام و درود به شرف وغیرت تک تک ملی پوشان،مربیان وکادر فنی،دعا یک ملت پست و پناه آنها بود.
    • IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
      28 41
      تبریک به ایران و ایرانی به کوری چشم اونایی که می‌خواهند مملکتی که تا اینجا پیشرفت داشته رو برهم بزنن
    • IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
      19 23
      خداوند تعالی عزت وذلت در دست اوست انشاالله عزتش شامل حال بازیکنان عزیز وتیم ملی بشود فوتبالیست های عزیز ما سرباز خاص ونوردیده وطن هستن سرباز باید سرش درراه میهنش بدهد انشاالله پیروزی۳برصفر مقابل آمریکا
    • بی نام IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
      24 32
      واقعا از هیچ تیمی کم نداریم و یک سر و گردن بلندترین.
    • علی IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
      26 29
      کیروش به تیم گفته بود باید سرود ملی رابخوانید ایشان نه تنها مربی فوتبال بلکه یک مربی اخلاق نیز هست درود به شرافت مرد که تونستی شادی وغرورملی را به این مردم هدیه کنی
    • عباس IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
      21 31
      از بعضی نظرات معلومه بعضی ها بی شرف زندگی میکنن و تو آلبانی مثل سگ می میرن!
    • ناشناس IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
      21 34
      سلام تبریک میگم این پیروزی دلچسب رو به مقام معظم رهبری و ملت شریف شریف شریف ایران . و همچنین تشکر از بروبچه های تیم ملی که از جون مایه گذاشتن و پیروز شدن و دل ماها رو شاد کرد . مکر الله مکرا . میخواستن پرچم اسلامی رو به زمین بزنن با این پیروزی پرچم اسلامی بیشتر تو خیابونا به اهتزاز دراومد . ای ایران
    • ایرانی وطن پرست IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
      35 25
      دم بچه ها گرم.مسئولین کیروش را حداقل تا جام ملتها ی آسیا نگه دارند.
    • هایده IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
      19 28
      تبریک بچه ها
    • پرسپولیسی قشقایی IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
      19 9
      ماشالااا به بچه ها و کادرفنی..واقعا بااین برد گریه کردم..جوانان غیور ایرانی باخوندن سرود ملی جان دوباره ای گرفتن..عشق ما کشور ما و پرچم پرافتخارمون..سلام برشهیدان..مرگ بردشمنان اسلام..مطمعنم آمریکاهم مقل ولز جلوما زانو خواهند زد🧿🇮🇷❤💋🧿🇮🇷
    • روح الله IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
      0 0
      با برد برابر امریکا شادی را مردم ایران هدیه کنید
    • IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
      0 0
      ایران ۲ اینترنشنال سعودی .. بی بی سی .. منافقین ..کوموله . بد خواهان صفررررررررر .. جان ناقابلم فدای نامت ایرانم ..
    • نادرفرجی کردلر IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
      0 0
      ...شکر...! به امید یاری , , حق...!نهایتا !…هم امید به تجدید و تکرار پرواز سبک ,ع دایی, استیلی...و رفتن به پله... فراتر...
    • حمید IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
      0 0
      به هیچ وجه خواندن یا نخواندن سرود ملی مهم نیست.بلکه برد تیم و ایرانی بودن و افتخار به کشور و مملکتمون مهمه.ما خیلی مشکلات داریم اما دست خدا با جماعته.به این خاطره که میخوان در بین ایرانی ها تفرقه درست کنند و ماهی صید کنند اما به کوری چشم دشمنان این آب و خاک این آرزو رو مثل دشمنان قبلی به گور میبرند.
    • امین AE ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
      3 0
      عالی بود،حالا لباس خوشگلت بهت میاد،مثل پلنگ جنگیدیم وبردیم،همه دنیا دید و ما روباور کردودرذهنشان خاهد ماند، ایکاش خالهای روپیراهن تیره تربشه خیلی زیباوتاثیر گذاره،دوستون داریم
    • کیوان IR ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
      3 0
      ای جوونم ایرانی باغیرت!✌ درد و بلای هر چی ایرانی با غیرته بخوره تو سر سلبریتی وطن فروش و ...
    • امیرسام IR ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
      3 0
      ملت ایران متحد و سرفرازه! ماشاءالله ... شادی کن ایرانی مقتدر!✌
    • IR ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
      3 0
      درد و بلای تیم ملی و کل ملت ایران💖 بخوره تو سر هر چی وطن فروش!
    • IR ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
      3 0
      ای جوووووونم ایران!✌ فدای هر چی ایرانی باغیرت و مقتدره!
    • IR ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
      3 0
      سلام فوتبالی نیستم، اما از شادی ملت عزیزم.... شادم! آفرین بچه ها... باغیرتا! دوستتون داریم! همه ملت متحدیم🤝
    • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
      0 0
      خواستم به بدخواهان و دشمنان و توهین کنندگانِ به جمهوری اسلامی ایران که با بالا بودنِ این پرچم🇮🇷با موفقیت های این کشور و با برد تیمِ ملی ایران ناراحتند و از حسادت دارند میترکند بگم که: "به ترکیدنتون ادامه بدید😂 ... بترکه چشمِ حسود ... "
    • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
      0 1
      ماشاء الله ایران ... به کوری چشمِ دشمنان و بدخواهان ، تیمِ ملی ایران پیروز شد 🇮🇷 میتونم تصور کنم بدخواهان و دشمنان و توهین کنندگان به ایران چقدر از حسادت و حرص دارند منفجر میشن😂 چشمِ دوستان و خیرخواهان و دوستدارانِ ایران روشن شد و چشمِ دشمنان و بدخواهان و توهین کنندگانِ به ایران از حسادت منفجر!
    • IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
      0 0
      هروقت تمام کردی بعد بگو الان زوده