۶ آذر ۱۴۰۱، ۱۶:۴۸

حضور ۳۰ اثر از حوزه هنری زنجان در جشنواره «عمار»

حضور ۳۰ اثر از حوزه هنری زنجان در جشنواره «عمار»

زنجان- فیلمسازان زنجانی با ۳۰ اثر در بخش مسابقه سیزدهمین جشنواره مردمی «عمار» شرکت کرده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، هنرمندان استان با تولید ۳۰ عنوان فیلم مستند، داستانی و نماهنگ وارد میدان رقابت سیزدهمین جشنواره مردمی «عمار» شدند.

چهارده اثر از فیلم مستند حوزه هنری استان زنجان که در سیزدهمین جشنواره مردمی عمار مشارکت داشته است از مجموعه مستند «مادران آفتاب» با موضوع دفاع مقدس می‌باشد که به سبک زندگی مادران شهدایی که در روستاهای اطراف استان زندگی می‌کنند، پرداخته است.

این نهاد فرهنگی هنری دوازده اثر در قالب فیلم‌های مستند و داستانی نیز به این جشنواره ارسال نموده که به روایت زندگی‌نامه فعالان عرصه دفاع مقدس اختصاص دارد. همچنین در بین آثار ارسالی چهار نماهنگ با رویدادهای و وقایع زیست‌بوم استان نیز به چشم می‌خورد.

جشنواره مردمی فیلم عمار فراخوان «سیزدهمین» دوره این رویداد سینمایی را در پنج بخش «رقابت اصلی جشنواره»، «جوایز مردمی»، «فیلم ما»، «اکران مردمی» و «قصه ما»  منتشر نموده است که در بخش «رقابت اصلی جشنواره» آثار دریافتی با قالب‌های داستانی، مستند، پویانمایی، نماهنگ، تولیدات تلویزیونی، فیلم ما و فیلم‌نامه در موضوعات «رؤیای ایرانی»، «نقد درون گفتمانی»، «حافظه ملی»، «جنگ اقتصادی»، «جنگ نرم»، «ملت قهرمان»، «نهضت جهانی مستضعفین» و «فتنه ۸۸» با هم به رقابت می‌پردازند.

کد خبر 5641509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha