۸ آذر ۱۴۰۱، ۲۰:۴۵

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

شهید فخری زاده نماد اقتدار و عزت ایران اسلامی است

شهید فخری زاده نماد اقتدار و عزت ایران اسلامی است

بابل- مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران شهید فخری زاده را نماد اقتدار و عزت ایران اسلامی یاد کرد و گفت: این دانشمند هسته ای از سرآمدان جریان تولید دانش بنیان به شمار می رود.

حجت الاسلام محمدمهدی شریف تبار در گفتگو با خبرنگار مهر با گرامیداشت یاد و خاطره دانشمند هسته‌ای شهید محسن فخری زاده اظهار داشت: دستگاه‌های امنیتی معاندان و استکبار در سال ۹۹ دستشان به خون شهیدی آلوده شد که شخصیت ارزشمند و عارف و خود را وقف راه خداوند کرده است و اعتلای مسیر پرچم الله توحید هدفش بوده است.

وی با اشاره به مقام والای علمی دانشمند شهید فخری زاده که به عنوان یکی از قدرتمندترین مردان دنیا از وی نام برده شده است، افزود: همچنین اسم شهید بزرگوار در لیست و پیوست قطعنامه ۱۷۴۷ شورای امنیت به عنوان دانشمند هسته‌ای ایران درج شده است.

وی با اظهار اینکه مسیر و حرکت نورانی انقلاب اسلامی خاموش نمی‌شود، افزود: صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها از شهید فخری زاده به عنوان صندوقچه اسرار هسته‌ای ایران یاد کرده‌اند و طبق فرمایش مقام معظم رهبری شهادت، مزد زحمات و اخلاص کم نظیر این شخصیت والامقام بوده است.

حجت الاسلام شریف تبار با اشاره به صفات مجاهدان فی سبیل الله و نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین گفت: شهید فخری زاده از سرآمدان جریان تولید دانش بنیان به دلیل مجاهدت‌هایی که حوزه تولید دانش و نوآوری داشتند، بوده و فخر جهان و دنیای اسلام شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران یادآور شد: شهید فخری زاده نماد اقتدار ایرانی بود زیرا ایران اسلامی به سمتی رفت که قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران در حوزه صنایع دفاعی، نظامی، موشکی و غیره از مؤلفه‌های اصلی قدرت آن محسوب می‌شود.

وی با اشاره به کتاب تاریخ ترورهای سری و هدفمند اسرائیل افزود: در این کتاب نام شهید فخری زاده نیز وجود داشت و نشان می‌دهد در ترور بسیاری از شخصیت‌های برجسته ایرانی، اسرائیل نقش داشته است تا ایران را از قدرت جهانی و اقتدار بازدارند و در مسیر تمدن سازی و دستیابی به هدف تمدن سازی دچار چالش شود.

حجت الاسلام شریف تبار یاد و خاطره شهدای هسته‌ای ایران از جمله شهید احمدی روشن، شهید شهریاری و غیره را گرامی داشت و گفت: جوخه‌های ترور صهیونیست‌ها درپی آن بودند که با شهادت این دانشمند، جریان تولید دانش بنیان را مختل کنند.

وی با اظهار اینکه شهید فخری زاده توان اقناعی بسیار بالایی داشتند و بسیاری از افراد و متخصصانی که قصد خروج از کشور را داشتند را با گفتگو برای ماندن و خدمت در کشور اقناع می‌کرد، افزود: از شهید فخری زاده دو نخست وزیر رژیم صهیونیستی نام بردند و وی را صندوقچه هسته‌ای ایران مطرح کرده بودند.

وی افزود: دشمن تصور نکند با از دست دادن برخی از چهره‌های علمی مسیر رشد وپیشرفت متوقف خواهد شد بلکه این مسیر با قدرت ادامه خواهد یافت.

کد خبر 5643368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha