۹ آذر ۱۴۰۱، ۱۰:۰۹

برای قدردانی از تلاش‌های تیم ملی؛

«هواداریت می‌کنیم تا ابد» روی دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) نقش بست

«هواداریت می‌کنیم تا ابد» روی دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) نقش بست

دیوارنگاره «هواداریت می‌کنیم تا ابد» در حمایت از تیم ملی فوتبال در جام جهانی و برای قدردانی از زحمت‌ها و تلاش‌های بازیکنان و کادر فنی تیم بامداد امروز در میدان ولیعصر (عج) تهران نقش بست.

به گزارش خبرنگار مهر، ️بامداد امروز چهارشنبه ۹ آذرماه برای قدردانی از زحمت‌ها و تلاش‌های بازیکنان و دست‌اندرکاران تیم ملی فوتبال، جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج) با عنوان «هواداریت می‌کنیم تا ابد» رونمایی و نصب شد.

این سومین دیوارنگاره ویژه جام جهانی است که توسط خانه طراحان انقلاب اسلامی طراحی و اجرا و در میدان ولیعصر تهران نصب شده است.

«هواداریت می‌کنیم تا ابد» روی دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) نقش بست

در متن دیوارنگاره «هواداریت می‌کنیم تا ابد» آمده است: «ما کنار شما هستیم تنها نخواهید بود. به تلاش‌تان خسته نباشید می‌گوئیم. شما دلیران ایران زمین هستید. تلاش‌های شما از چشمان مردم عزیز ایران دور نمی‌ماند. بچه‌ها مچکریم.»

طراحی گرافیک این دیوارنگاره را محمد تقی‌پور و طراحی نوشتار آن را مجتبی حسن‌زاده انجام داده‌اند.

کد خبر 5643619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
      16 10
      سلام واقعا حق بچه ها برد بود! نا داوری کردن.... مثل همیشه که امریکا در حق ایران ظلم می کند و تحریم ....! پنالتی مسلم را داور نپذیرفت! باز هم تحریم و ظلم در حق ایران! ... پیروز میدان در نبرد دیشب با امریکا، ایران است!
    • IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
      3 6
      باز هم بازی تدافعی، بچه ها رو کلافه کرد. البته داور هم عادلانه عمل نکرد و پنالتی ایران رو ندیده گرفت... چی بگم!؟ ولی زحمات بچه ها رو همه ملت دیدند به هر حال بازی است زندگی هم‌همینطوریه.... پر از فراز و نشیب ! حضور بچه ها در این ۳ بازی، واقعا مثل زندگی دنیاست!
      • محمد علی IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
        0 0
        ببخشید اشتباه مثبت زدم اصلا قصد مثبت یا منفی نداشتم
    • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
      2 5
      جانم ایران! ناراحتیم از نرسیدن به نتیجه مورد نظر! اما کسی پیروزه که متوقف یک حادثه و یک روز و یک ماجرا نشه..! موفقیت در طول و روند زندگی رخ میده، نه یک لحظه یا در چند ساعت! ... تاریخ از روزِ ازل، شعری که می خواند، تویی آن سوی بُرد وُ باخت ها، نامی که می ماند، تویــی/ ایـــران!
    • IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
      0 0
      بری تو سیستم دفاعی، بهت حمله میکنن! همونطور که در فرهنگ، اگر کنشگر نباشی و تولید محتوا نکنی، برات تولید محتوا می کنن و هی فقط باید چرندیات رو پاسخ بدی!
    • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
      1 5
      چه شعر قشنگی: تاریخ از روزِ ازل، شعری که می خواند، تویی/ آن سوی بُرد وُ باخت ها، نامی که می ماند، تویــی/ ایـــران! با تو هم پیمان شدن، زیبــــاست/ عشقِ تو در سینه، پا برجاست/ با تو فردا، شکلِ یک رؤیاست/ایـــران! ای صدایِ سرخِ آزادی/ عاشقی را یـادِ مــا دادی/با تو هستم در غم وُ شادی…»
    • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
      2 7
      بازی تدافعی، اشتباه بود! نمی دونم با اینکه در بازی قبل تر فهمیده بودن اشتباهه، چرا ترکیب مجدد تدافعی شد!؟
    • محمدحسین IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
      0 0
      زنده باد ایران! 💚🍃🇮🇷