۱۳ آذر ۱۴۰۱، ۱۸:۱۶

استاندار گیلان:

لزوم توجه ویژه به مدرسه سازی در گیلان/ موانع آموزشی برداشته شود

لزوم توجه ویژه به مدرسه سازی در گیلان/ موانع آموزشی برداشته شود

رشت- استاندار گیلان با تأکید بر لزوم توجه ویژه حوزه مدرسه سازی در استان گفت: موانع موجود در مسیر آموزشی باید برداشته شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی بعد از ظهر یکشنبه در جشنواره خیرین مدرسه ساز گیلان، اظهار کرد: تکریم از خیرین در همه بخش‌ها به عنوان یک تکلیف و فرهنگ تبدیل شود.

وی با اشاره به گام بلند و ارزشمند خیرین مدرسه ساز، افزود: اکثر اقشار مردم که به نوعی با مدارس ارتباط دارند خودشان را مدیون خیرین مدرسه ساز می‌دانند.

استاندار گیلان با بیان اینکه خیرین مدرسه ساز سنگ بنای کمال یابی و آگاهی بخشی جامعه را فراهم می‌کنند، گفت: خیرین مدرسه ساز کار مانا و جاودانه ای برای آگاهی بخشی جامعه انجام می‌دهند کاری که تا ابد منشأ خیر و برکات است.

عباسی با بیان اینکه آنها نگاه توسعه محور و آینده نگر دارند، اضافه کرد: ریشه محرومیت با بذر آموزش و پرورش و در مدارس از بین می‌رود و آموزش سنگ بنای توسعه و محرومیت زدایی است.

وی با اشاره به اهمیت وجود مدارس و مراکز آموزشی، افزود: مدارس محل پرورش انسان‌های فاخر و آینده ساز است و سرمایه گذاری در این بخش بسیار اهمیت دارد.

استاندار گیلان با بیان اینکه خیرین مدرسه ساز خالق اندیشه‌های پاک و اثرگذار هستند، گفت: آینده کشور به دست دانش آموزان و از طریق مدارس ساخته می‌شود.

عباسی با تاکید بر توجه ویژه در حوزه مدرسه سازی استان، بیان کرد: رویکرد دولت سیزدهم بویژه در گیلان توجه به آموزش و پرورش است.

وی با تاکید بر موانع برداری از سر راه آموزش، افزود: مدارس و فضاهای آموزشی گیلان باید بیشتر مورد توجه دستگاه‌های خدمات رسان قرار گیرد.

کد خبر 5646902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha